Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Tuesday, September 23, 2008

Salam AidilFitri - Jamal Abdillah

Berulang kali aku dgr lagu nie....... langsung tak jemu...... Tak tahu apa yg istimewa.....samada penyanyinya kah atau lagu ini sendiri. Tapi yang pasti..... lagu Salam Aidil Fitri nie antara lagu raya kesukaan aku.... penyanyinya tu...... tak pasti aku samada aku mmg minat die ataupun mungkin disebabkan aku dibesarkan dalam keluarga yang memang meminati dia darilah arwah mak aku hinggalah kepada kakak2 dan abang aku..... jadi aku layan jer...... Nie..... aku tempek lirik lagu nie..... jom kita nyanyi sama2...... kalo ribut petir....puting beliung......jgn salahkan aku...k.

Assalamualaikum
Salam hamba hulur tanda ingatan
Buat semua insan umat Islam
Di pagi syawal

Pada bonda tercinta
Pada ayah yang rela berkorban
Mohon keampunan dosa-dosa
Yang ku lakukan

( korus )
Untukmu duhai dinda yang setia
Harungi derita
Marilah bersama kita saling
Bermaaf-maafan
Semoga lebaran ini
Membawa keinsafan diri
Sejarah yang hitam
Agar tidak terulang
Untuk selamanya

Pada dia yang pergi
Kita hulur doa tulus suci
Agar roh mereka dicucuri
Oleh rahmat Nya

( ulang dari korus )

No comments: