Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, September 17, 2008

Sinetron Solehah

Huhuhu...... pening dah kepala aku nie......... tak leh tido dr malam tadi.......habis segala benda dah aku godek....... tapi tak leh tido jugak........ huwaaaaaaa...... ingat nak gi shopping raya pun cam tak jadi jer....... pening kepala nak drive nie. hmmm......... duk rumah jer la kot hari nie...... tak pun petang karang baru kluar.........tapi kalo x jadi kluar pun ok gak........jimat sikit duit...ngeh....ngeh....ngeh...... dah ler semalam..... gi tuko tayar krete...... huwaaaaaa..... harga tayar krete dah naik ler....... hampeh tul....... time nak raya nie ler jugak...... ko nak membotakkan diri ko... tayar ooiiiiiiiii. La nie bukan pesen rambut botak cam mawi dah...... tapi pesen rambut berjuntai cam..... huhuhu..... cam sape2 lah. Alamak.... marah peminat mawi karang..... sabo je ler uols...... aku nie tahap mabuk tak tido nie..... sakit kepala den...... Meh layan vc ungu ost Soleha nie.... wawawa........ lately nie aku mmg layan citer indon sesajer....... tapikan aku dah tahap termuntah hijo tgk sinetron cinderella tu..... adeh..... cam dak hapal dah skrip citer tu....... asyik2 kesian rasya......kesian rasya...... ghole den...... lakonan hero heroin pun..... aku dah leh hapal..... adui ler..... nasib baik ost lagu citer tu sedap bangetttttt............ jadinyer la nie..... aku dah tuko ke channel lain lak...... aku dok tgk sinetron solehah....... best citer nie...... suke tgk si marshanda tu pakai tudung...... comel banget......bile iklan.....baru ler aku tgk cinderella tu.




best gak lagu nie kan.....kan....kan

No comments: