Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, April 26, 2008

RIZ.....RIZ....RIZ




Riz….. rasanye cam nak pecah dada aku nak tunggu Riz nyanyi utk konsert ke6 nie…. Dari siang tadi… aku sampai tak lalu nak makan. Cam seribu tahun lamanye sesuai dgn tajuk lagu yg riz nyanyi. Sampaikan aku tak leh focus persembahan student AF6 yang lain. Jadi aku tak leh la nak ulas persembahan mereka tu. Just Riz jer utk kali nie yer. Dan biler jer aku tengok Riz nyanyi lagu seribu tahun tu…. Tak sedar bergenang gak airmata aku. Cair beb….sungguh2 cair aku dibuatnye. Walopun mmg ada part yg tak ok…. tapi…. Macam aku pernah bagitau sebelum nie…. Riz selalu buat yang terbaik jadi semua orang memberi harapan yang tinggi kepada die. Kesilapan kecil macam satu salah besar utk mereka. Harap mereka yg memang saje cari silap engkau sedar….. rasanye persembahan awak bukan la yg terburuk jika nak dibandingkan dgn persembahan mereka yg lain. Biar la mereka riz. Jadikan ianya semangat utk engkau terus berjuang dalam AF6. Apa2pun aku tetap bangga dgn engkau Riz. Senantiasa berusaha utk buat yg terbaik lagi ye. Awak tak menghampakan kami peminat2 awak sebenarnye selain daripada si Jasmi Rejab yang dok bagi awak fesyen rambut dan pakaian yg tak sesuai gitu. Hmmm…..Syukur Alhamdulillah….. kau selamat lagi minggu nie. Minggu depan buat yg lebih baik lagi ye Riz. Undi aku utk engkau je sekarang Riz. Aku dah lupakan yang lain. Sampaikan anak sedara aku pun dok cakap masa dok tgk ulangan konsert ke5 AF6. Riz…pakwe acik dah nak nyanyi. Huh…. Giler ape. Orang minat gitu2 je lah. Tapi…. Tahap angau gak la dgr suara die. Ngehngehngeh. Marah peminat riz yg lain. Apa2pun AFUNDI RIZ.

No comments: