Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, April 19, 2008

Riz & nadia jeeeee yg aku sukeeee

Semakin hari biler aku dok layan diari af6 tu….. tah camne lak aku semakin sukeee kat si riz nie. First time tau sejak aku layan AF dari AF1 sampai la AF6 nie tiba2 je aku boleh minat kat student AF yang laki. Mule2 aku memang tak ambik pot sangat kat die nie apatah lagi dgn body die yg terlebih berat tu. Langsung tak berapa nak menarik perhatian aku. Nasib baik die org perak, so aku ingat gak la kat nama die tu dan aksi mula2 die dpt masuk AF. Kalo tak mmg babai je la. Aku lebih tertarik kat si nadia. Time konsert pertama, aku mula betul2 perasan kat si riz nie selain dari nadia pastinya. Best gak die nyanyi ketulusan hati tu tapiiii tak cukup kuat utk buat aku tertarik menarik kat die. Masa tu…. Aku dok fikir nadia…nadia….nadia. Mmg aku suke akan suare die dan kecomelan die. Tapi kan aku mmg tak undi die pun. Just suke camtu je. Konsert ke2…. Aku masih belum tertarik lagi dgn riz & nadia pastinya pilihan utama aku. Lagipun lagu separuh masa tu mmg aku tak berapa sukeee. Sebab apa??? Entahlah…. Yang pasti not my taste. Aku suke nadia nyanyi lagu umbrella. Rasanye mmg banyak kali lebih baik berbanding ika yg nyanyi tak habis lagu nie. Konsert ke3…..jeng…..jeng….jeng…. nampaknya bukan je nadia yang macam magnet telah menarik aku tapi si riz gak. Hahaha…. Tak sangka kan???? Aku buleh suke lak kat si riz tu padahal aku pun prasan gak dgn mulut die yang buleh tahan tu. Tapiiii aku rasa riz nie mmg bukan seorang yang suke berpura-pura cam sesetengah org. Die luahkan apa yang die rasa. Krisis die dgn mama tu. Hmmm…. Payah nak cakap. Geram gak dgn produksi AF yang saje je dok tayang bab mama rina dgn riz berkonfrontasi tu. Heeeee….. saje je kan nak buat peminat riz & mama rina bergaduh kan. Padahal aku rasa budak2 lelaki yg lain pun cam tak suke dgn bebelan mama rina. Biasa le budak2 muda. Mama rina kena tegur budak2 tu terutama si riz tu dgn cara yg diplomasi terutama bab makan. Sensitip oooo…. Kalo saya pun….. saya tak sukeeee. Tapi aku rasa mulut mama rina dan riz tu same je. Tak yah le peminat nak kutuk2 sapa baik sapa jahat. Utk riz pun patutnye elok le ade org perihatin bab die makan terlebih tu. Bukan pe…. Aku rasa kalo le riz nie kurus….mau makin ramai org minat kat die. Actually kan aku rasa riz nie mmg hensem….mata die…..senyum die… mmg menarik. Manis tau cume die gemuk je. Apa2pun syukur…. Riz telah menjadi antara pelajar yang menunjukkan peningkatan dan harap benda nie akan dpt membantu undian riz. Tapikan undian nadia pun tak berapa ok gak. Hmmm…. Tak mampu keme nak menolongnye. Harap sgt la riz dan nadia masuk final. Dan tak lupee stacy walopun aku edak le minat kat die. Tapi org yg berbakat cam stacy tu takkan le aku nak kate tak berbakat. Mmg die ada suara yg bagus cume mungkin agak kureng tarikan bagi aku. Lagipun perkara utk suke kat org nie bukan leh dibuat-buat…… datang dari hati tau. Kite akan mencari alasan yang baik2 je bile kite suke kat org tu tanpa melihat keburukan die tapiiiiiii kite pun leh cari alasan yg buruk2 utk kite tidak suke pd sorang tu dan jarang2 utk melihat kebaikan yg die ada. Harap2 aku masih waras berfikir la benda2 macam nie dan tak kutuk org sebarang je. Setiap yg buruk pd seseorg tetap ada kebaikan dan setiap yg baik pd seseorg mungkin ada keburukannye. Apa2 pun undi le RIZ dan NADIA.

No comments: