Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, April 5, 2008

Byebye

Nak tau tak.... tiba2 je semalam hp aku meragam... terus skrinnye tak leh nampak apa...huwa...sedih betul aku. Bukan apa...tak biasa lak tak terberhenpon nie. So, pg tadi aku gi le kedai hp. Konon2 nak gi repair. Tapinye... seminggu baru leh siap. Adeh... Camne nak hidup tanpa hp nie. Nak tak nak terpakse le aku beli henpon baru. Byebye nokia 6085 aku. Hmm.... Lupa lak nak stori....semalam kan masa henpon aku meragam tu... aku dgn tak fikir pjg telah main tekan2 je henpon aku tu. Adeh lupa la. Kot2 aku terdail atau tersms kat sapa2.... sori la ye tak sengaja. Aku pun tak terfikir masa main tekan2 tu. Tapi bile aku tgk abg cina hardware yg tolong supply barang hardware utk brg rumah yg aku tgh upah abg ipar aku buat kat kampung tu dok telefon aku. Adeh....baru aku prasan. Gila babas betul la. Jenuh le... mesti abg cina tu ingat aku nak order barang. Ampun ye taukeh. Tak sengaja. Hmm...ckp pasal henpon ni kan. Tau2 je henpon aku ni kan. Rosak time aku InsyaAllah dgr citer nak dpt duit arrear gaji dlm bulan nie. Backdated 2004 tu. Baru cadang2 nak beli set bilik tido. Lain lak jadinya. Apa nak buat... Tapi nasib baik gak aku beli henpon tadi. Ptg tadi... tiba2 je nor kawan aku budak melaka mesej aku bagitau ttg topik yg insyaAllah akan keluar utk paper retailing hari senin nie. Lega kepala otak dpt member yg pandai bodek lecturer. Ngeh3. Oh ya...nak tau tak ... aku beli henpon apa tadi. Hmmm...Xpressmusic nokia 5610. Nokia jugak. Biasa la kan... dah biasa guna nokia... jadi malas nak tukar brand lain.
Oh ya.... cakap pasal byebye ni kan. Byebye utk naim dan lufya coz terkluar konsert ketiga AF6 tadi. Tapikan.... aku rasa kan...persembahan naim dah ok sikit. Paling teruk rasanye si Faizal. Apa2 pun aku bangga ngan Nadia pastinya.... mmg best die nyanyi tadi. Dan riz pastinya jugak.... Best persembahan die...nampak gayenya die la satu2nya anak perak yg masih tinggal kat AF6. Harap nadia & riz akan ke final. Hmm.... betul ke muke riz cam nicholas saputra? Aku penah tgk nicholas secara live masa die dtg ke Malaysia utk filem Ada apa dgn cinta....hmm... ada la kot sikit2.Ngeh3.Ohya....Mama rina pun best tadi tapi hati aku belum tersuke kat die... nak buat camne. Apa2 pun aku kecewa sikit dgn persembahan stacy.... syg suara die dah bagus tapi agak mendatar.... maksud aku tiada part yg die cuba utk wujudkan kelainan. Hmm... paham ke apa aku cakap nie. Ala... tak paham jugak....hmm....lu pikir la sendiri.ngeh3. Bahana nabil la ni.

No comments: