Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, April 26, 2008

Moga berjaya Riz

Beberapa menjak nie….. mmg banyak benda yg menyedihkan aku…. Ye ler…. Mula2 handphone aku rosak… pastu laptop aku lak…. Huwaaaaaaaaaaaaaaaa…. Ni yang buat aku nangis tak habeh nie. Nasib ada gak benda yang buat aku happy….. first….. aku dah habih exam…. Horeey… merdeka…. Second…. Rizzzzzzzzzzzz. Angau dah aku dgn si Riz nie. Tak sangka kan. Mula2 aku minat kat nadia…. Tapi aku langsung tak undi nadia. Tapi bile Riz perform best setiap konsert…. Perasaan minat dan suke aku leh berpindah lak kat si Riz. Yang paling aku tak sangka…. Aku ingat aku tak nak afundi sapa2 pun. Tapiiiiiiiiiiiiiiiiii….. Riz telah ubah fikiran aku. Tak sanggup aku tuk tgk die terkeluar. Die terlalu berbakat. Cayor aku akhirnya bile dengo suara die. Rizzz….. harap engko perform best lagi hari nie. Walopun aku tau…. Ko mesti stress pasal skrg nie semua org dok harap engko perform bagus lagi cam selalu. Buat silap sikit mesti semua org akan tgk tu sebagai kesilapan besar ko terutama yg anti ko. Sabar je la Riz. Org yg berusaha pasti akan berjaya gak akhirnya. Aku tgk ko biler time belajo mmg ko belajo betul2. Serius je. Bangga aku dgn ko riz. Cume aku sedih sikit la sekarang nie pasal bajet aku untuk ko agak kurang. Sian kat aku tau riz…. Aku terpaksa beli handhone dan laptop baru. Doakan aku dpt duit arrears gaji aku cepat2. Leh aku undi ko banyak2. Ko pun buat elok2 ye riz. Lagu seribu tahun tu ramai org suke…. Kalo ko buat best mesti ramai yg cair dgn ko nanti. Moga kau Berjaya ye Riz. Amin

No comments: