Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Thursday, April 16, 2009

Kahit Isang Saglit (KIS) @ A Time For Us


Alhamdulillah...... exam aku dah selesai. Jadinya sekrg pasrah jer menunggu resultnyer plak. Dan skrg nie....... aku mengisi masa2 aku yg terluang dgn menonton telesiri filiphina Kahit Isang Saglit atau versi Malaysia bertajuk A Time For Us. Citer nie lakonan gabungan artis Malaysia & filiphina iaitu heroinnyer Carmen Soo & heronyer...... si ganteng Jericho Rosales. Aku mula tertgk citer nie masa duduk kat rumah time cuti exam minggu lepas & skrg..... ia menjadi satu ketagihan. Dan memandangkan versi Malaysia baru ditayang sedangkan kat filiphina dah lama tamat & skrg aku dah start keje...... jadi aku terpaksa tgk citer nie kat youtube jer. Dan disebabkan x sabar...... aku layan yg versi pinoy punyer walopun ala2 teramat la terernyer aku berbahasa tagalog nie. ahaks. Yup........ mmg terer ya amat...... yg aku tahu salamat...... maksudnyer terima kasih...... dan tatay...... maksud ayah..... hik2. Dua perkataan tu je la. Tapi la nie.... aku ala2 tensen coz begitu slow nak loading citer nie. Tapi disebabkan virus echomen yg melanda aku....... aku sabar je la..... Apa2 pun aku gembira carmen diterima baik di filiphina & kalo x silap die sekrg berada di sana utk belajar bahasa tagalog memandangkan beliau mendapat offer utk berlakon filem bersama Jericho & Kristine Hermosa iaitu heroin Sanay Wala Nang Wakas. Hmm...... Sanay Wala Nang Wakas adalah drama pinoy pertama yg aku pernah tgk & drama2 lepas tu aku x berapa tgk sgt kecuali kalo org lain tgh bukak & aku kebetulan berada di situ..... aku tgk la. Tapi ketagihan aku terhadap telesiri KIS mmg tahap gaban........ coz aku sebenarnyer dah tgk kat youtube segala interview & program tv carmen & jericho di negara sana. Siap download lagi tu..... adeh.... parah kan. Semalam tido sampai 2am dok layan benda nie..... dah la masa hari exam hari tu memang aku tido lambat... cam x berapa cukup tido jer beberapa hari nie. Terasa kepala biol jer tapi i can't stop it....... Betul2 suke tgk Jericho gan carmen. Penghayatan kedua-dua mereka utk criter nie mmg superp.
Carmen & Echo in ASAP08 ~ Always be my baby

Credit to : EchomenRosales

Aku ada problem nak masukkan youtube dlm blog nie..... so yg nie versi yg aku dah download dr youtube yg dipunyai oleh EchomenRosales & kemudiannyer aku upload balik. Harap tuan punyer vc nie x marah aku..... sekurang2nyer aku tolong promote hero & heroin kesukaan die nie.

No comments: