Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Friday, April 17, 2009

huwaaaaaaaaaa

Dok layan citer KIS nie...... tak sedar plak meleleh..... sedih giler la citer nie. Leh tercengeng lak aku. Itu baru dlm bahasa tagalog dgn x de subtitlenyer lagi..... kalo ada subtitle mau banjir rumah aku nie gamaknyer. huwaaaaaaaaaa.......... oppss....... dah kul 12am la. Kena tido cukup mlm nie.......Esok nak gi bercuti ke lumut...... kena jd driver bawak kengkawan. Tanggungjawab besor bawak anak org nie........ kalo setakat aku..... main redah jer. Apa2pun.......... huwaaaaaaaaaaaaaaaa........ esok sampai ahad x dpt tgk KIS...... huwaaaaaaaaaa. Tapi hari isnin..... perak cuti beb..... Hari jadi Sultan Perak.... oh ya..... member lelaki kat ofis aku agaknyer jeles tgk kami yg pempuan nie nak gi bercuti gamaknyer. Ada ke patut kebetulan ada briter kat radio perak kata ada gotong royong bersama mb kalo x silap esok kat manjung..... depa cakap yg kami beria nak ke lumut tu pasal nak join gotong royong tu...... siap suruh bawak cangkul.... penyapu lagi...... lawak antarabangsa sungguh.... tak kose aku. Mau menangis mb tu gamaknyer kalo kami nie gi ke sana semata-mata nak join gotong royong tu. hehe.... lawak2. Aku pun nak nangis mendengornyer.

No comments: