Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Thursday, April 23, 2009

Ketulusan hati

Mendengar kali pertama lagu Ketulusan hati nyanyian Marshanda petang tadi.... terus aku tersuka. Damai je mendengar lagu dan liriknya penuh makna. Gigih aku menaip lirik lagu tadi. Hayatilah & harap uols pun suka sebagaimana aku suka.





Ketulusan hati (Marshanda)

Sedihku......... Sakitku
Kuterima
Kurela........ Kupasrah
jalanku
Ini suratan aku dicoba
Demi rahmatMu kumemohon
Ya Allah................ redhai ketulusan hati
Ya Allah............... beri aku ketabahan
Ya Allah..... aku sanggup berkorban
Demi rahmatMu ya Allah

Di dunia yang sarat godaan
Kumohon dosaku ampunkan
Ingin bahagia dunia akhirat
Turunkan rahmatMu untuk ku

Ya Allah................. redhai ketulusan hati
Ya Allah................ beri aku ketabahan
Ya Allah.... aku sanggup berkorban
Demi rahmatMu ya Allah

Ya Allah..................... redhai ketulusan hati
Ya Allah.................. beri aku ketabahan
Ya Allah........ redhai ketulusan hati
Ya Allah.......... beri aku ketabahan
Ya Allah... aku sanggup berkorban
Demi rahmatMu Ya Allah

No comments: