Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Thursday, April 23, 2009

Riz~aku masih setia

Wahaha....... tetiba cam gatal je bunyinyer. Tapi betui ler.... aku memang masih minat kat Riz cume mmg x de apa nak stori pasal dia pun. Tapi mmg kelakar la mimpi aku kelmarin pasal ada org marah2 aku konon2 aku curang kat riz...... adeh..... lawak sungguh. Dulu time aku terlebih meroyan kat si riz..... edak ler sampai termimpi-mimpi.... pelik betul.

Apa2 pun aku mmg tgh tunggu bila album riz nak kluar..... bulan april pun dah semakin nak tutup tirai tapi sampai skrg x dgr apa cerita pasal album dia. Lagu Harus ku yang pergi pun rasanyer masih belum dipromosikan betul2 & x masuk mana2 carta radio pun. Harap sangat Riz bekerja keras utk mempromosikan Harus ku yang pergi dgn bersungguh-sungguh dan tidak mengharapkan org aje. Dalam keadaan ekonomi skrg nie.... aku rasa bukan masa yg sesuai utk Riz mengambil mudah tentang perkara tersebut. Kalo boleh biar la Riz sendiri yg turun padang menyerahkan lagu-lagu beliau kepada mana2 stesen radio dan berjumpa dgn dj2 stesen radio tersebut kerana itu salah satu cara utk membuat mereka berasa dihargai dan mungkin akan menjadikan mereka lebih terbuka hati utk menyiarkan lagu Riz di stesen radio. Nak jadi artis..... bukan sekadar harus mempunyai suara yg sedap didengar, lagu yg menarik tetapi PR pun kena la bagus jugak. Kalo fans dok request lagu pun kalo pihak radio x nak siarkan.... susah jugak. Tu yang aku angin jer, sampai x nak dgr dah stesen radio yg menggunakan bahasa melayu sebagai bahasa utama. Apataknyer.... aku request lagu lain tiba2 siar lagu lain yg aku x request pun. Dah la kena caj RM0.50. Hampeh....... grrrrrrrrrrrrrrrrr.

No comments: