Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, April 8, 2009

Gud luck utk diri sendiri

Sejak hari isnin...... aku dah mula bercuti utk exam aku........ tapi kena jenguk ofis gak la sekejab2 coz bos aku kena gi meeting kat genting seminggu. Nasib baik rumah aku dekat dgn ofis. Kalo tak payah jugak la kan. Ye la konon2nyer sebagai staff yg berdedikasi kena ler fikir pencapaian ofis secara keseluruhannya. Nanti jenuh nak berjawab gan bos besar kat hq tu kalo kpi ofis merudum. Hmmm...... malas la bercerita pasal keje coz la nie lg tensen pasal apa yg aku studi tak masuk dlm otak. Tu yg merapu kat sini tu.... hehehe.... ala2 lepaskan perasaan. Nasib baik cume 4 paper je. Semalam dah lepas 1, jadi tinggal 3. 15hb hari terakhir aku exam. Moga aku dapat menjawab dgn cemerlang, gemilang terbilang. hik3. Doakan aku berjaya ek. Last day keje minggu lepas..... kawan2 ofis buat majlis doa & makan2 kat ofis utk aku yg nak exam nie. Terharu sesangat. Sesungguhnya doa2 dr org sekeliling kita utk kejayaan kita memberi makna yg tersendiri. InsyaAllah kalo dapat lulus dgn baik.... ingat nak jamu kawan2 ofis makan plak. Tak sabar nak habis exam sebenonya..... InsyaAllah pas habis exam nie nanti...... gi bercuti gan kawan2 ofis kat marina cove lumut 3 hari 2 mlm. Dekat je coz kalo plan yg jauh.... selalu tak jadi.huhuhu. Hotel pun dah bayar...... guna faedah rumah rehat tempat keje je. Baru bayar around 20% dr actual price. Hmmm.....sebenonyer tempat keje aku nie ada sediakan benefit yg membenarkan staff bercuti di hotel yg terpilih di seluruh Malaysia sebagai panel rumah rehat utk 10 hari dgn bayaran yg rendah. Tapi selalunya aku x penah habis 10 hari tu..... nampaknyer dis year...... aku ingat nak guna sepenuhnya. Amacam..... best kan? Hmm..... best mmg best tapiiiii bab duit pun best jugak kan. Melayang jer. hik3

No comments: