Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Tuesday, January 12, 2010

Serammmmmmmm

Aku baru jer baca kat gossip cari pasal gambo 'sesuatu' yg tidak diketahui telah ditangkap masa AJL baru2 nie olh Joe Lee. Aiyooooooo...... menyeramkan ok. Dah la dlm seminggu lebih nie hingga seterusnya la sampai anak sedara aku berhenti kerja gamaknyer...... aku kena jd supir die...... kena ambik die balik kerja jam 12.30 tghmalam lebih setiap malam. Mmg telah sedia menaikkan bulu roma aku pasal kena lalu jalan yg dekat gan kubur........ tp dgn membaca kisah si joe tu..... harus la mlm nie kompem...... aku pasang cd ngaji dlm keter aku. Adeh....... kenapa la aku harus terjebak gan perkara camnie....... dah la aku mmg ter'over' berani. Dah la memang kat area tempat duduk aku nie mmg dah ade citer menyeramkan. Masa aku mula2 duduk kat sini dulu...... apak aku yg duduk gan aku ada tanya aku ada x kawasan paya kat area kawasan perumahan nie. Pelik jugak aku apasal die tanya aku camtu. Utk pengetahuan sume...... apak aku mmg mengalami masalah hilang penglihatan kedua-dua mata belah mata die selepas pembedahan mata die x berjaya sebagaimana yg diharapkan...... jd die mmg x nmpk & terpaksa la die tanya aku. Mengikut pengetahuan aku....mmg la kawasan perumahan aku nie ada kawasan tanah lembah yg berair-air sikit berdekatan dgn jalan masuk ke kawasan perumahan nie. Nak tahu x apasal apak aku tanya camtu???????? Jawapan die menyeramkan ok...... actually apak aku ada terdgr sore mengilai tgh2 mlm ataupun sebelum subuh. Mengikut kata apak aku....... kawasan berpaya atau lembah nie mmg jalan die....... Hmmm.... aiyooo. Mendengar citer apak aku tu..... aku pun tanya la member ofis yg duduk di kawasan yg sama. Masing2 mulanyer x percaya sampai la satu hari..... abg driver lori yg duduk depan rumah yg aku duduk dikatakan ternampak 'benda tu' bertenggek kat TNB punyer substation utk kawasan perumahan aku nie masa die balik kerja tgh malam. Demam seminggu abg tu. Sebelum nie die parking lori die kat kawasan lapang berdekatan kawasan kedai & hampir gan substation tu tapi pastu die trus parking lori die dekat dgn rumah die.....huhu..... kalo aku dh pengsan gamaknyer..... Bercakap pasal 'benda tu'...... nak tahu x.... camner ruper die.... heheh....hmm.... kalo ikut apa yg aku dgr...... ruper die sama la cam dlm gambo si Joe Lee tu la..... rambut pjg baju putih.....huhu.... lu fikir la sendiri apa die.....heheh..... apa ke hey aku dok citer sesuatu yg menyeramkan diri sendiri nie...huhu..... apa2pun doakan aku moga dijauhkan bertembung gan makhluk2 tu coz aku nie teramat la 'berani'...ngeh3

No comments: