Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, January 11, 2010

AJL 24

AJL 24 semalam..... aku layan la jugak walopun sebeno-benonyer aku x de la pilihan juara idaman kalbu..... cuma yaaaaaaa...... aku mmg tunggu persembahan Faizal Tahir...... terus terang aku mmg suke tgk show die coz Faizal Tahir nie adalah artis yg senantiasa memberi roh dlm lagu yg dia nyanyi.... wah roh gitu....cam kakak ogy ahmad daud plak..... tp mmg yer... persembahan FT selalu buat aku bersemangat..... selain tu gan bermacam-macam stori yg kluar pasal FT dr hal sakit sampai la isu tukar giliran gan Tomok tu.... isk....isk.... FT nie kalo x de kontroversi mmg bukan FT namanyer.

Apapun bercakap pasal AJL24 nie...... yg masih aku ingat sampai la nie.....

1. Faizal Tahir
aku rasa persembahan FT masa mula2 tu mmg jelas ketara sore die agak x seperti selalu.... terasa terseksa plak.... coz mmg kiter tahu die x sihat & biler tgk die bertongkat bagai tu..... terasa sendu la plak.... tp aku kagum gan die la....dlm sakit2 tu.... persembahan die x mengecewakan malah masih lebih baik jugak dr beberapa artis yg sihat malam tu...huhu.... gimik tetiba bertukar gan shila tu menyeramkan k..... masa tu aku ingat apa ke hey tetiba FT cam ruper hantu..... nmpk beno betapa beraninyer aku....kekekek

2. bunkface
aku penah tgk bunkface nyanyi live kat tv sebelum nie..... mmg hancur lebur tp semalam..... wah best..... tetiba aku nampak sam lebih hensem dr biasa.... ahaks..... apapun biler depa jemput bebudak idola kecil tu menjadikan persembahan depa antara yg kekal dlm ingatan aku sampai la nie.... aku suke...tepuk...tepuk....tepuk

3. aizat masa lagu pergi
apa yg paling aku suke & ingat pasal lagu nie...... aku suke sore minachi yg nyanyi masa intro lagu nie..... merdu ya amat...... membuatkan aku teringat pd lata mageskar.... aisha bosle..... & aku rindu pd citer hindi yg dah lama aku tinggalkan...hehe.... sore aizat x menghampakan

4.yuna
aku suke intro lagu yuna tu.....comel sgt & cute sgt..... tp lepas tu biasa2 jer..... tp aku ttp suke coz aku mmg suke lagu nie...haha

yang menghampakan aku

1.stacy
aku betul2 mengharapkan yg terbaik dr stacy..... tp agak menghampakan semalam.... sore stacy cam terkoyak sikit.... entah la..... aku rasa persembahan stacy masa semifinal ajl lagi best.... mungkin stacy x sihat kot.

2.tomok
adeh mamat nie...... lepas isu giliran nyanyi bertukar gan FT tu.... aku fikir die akan buat gimik yg gempak bg membuktikan sesuatu kpd sume org tp nan ado rupernyer....... gimiknyer cuma ade gambo die gan DD jer pastu dok pegang violin..... alahai tomok x mampu den nak nolong.... awak mmg kena belajar banyak dr FT

3.black
sore black mmg x dinafikan agak power tp tu la persembahan die agak biasa2 jer..... hmm.... rasanyer hari tu aku ada tgk budak idola kecil nyanyi lagu black nie.....maaf la...budak tu nyanyi lagi best dr black la

4.akim
lagu bengang si akim nie mmg aku suke tp aku lagi suke kalo lagu nie dinyanyikan oleh FT. Entahla.... dr dulu lagi aku rasa lagu nie sesuai oleh FT.... akim mmg bertuah dpt lagu nie tp tu la die mmg x de roh utk menyanyikan lagu dgn sepenuh jiwa raga

yg lelain..... sori x masuk dlm otak aku..... mmg aku x fokus menonton semlm coz sambil buat benda lain..... tp uols paham2 ler sendiri biler mereka x mampu membuat aku menoleh utk menonton mereka.....bermaknanyer persembahan mereka tahap yg biasa2 jer utk aku...huhu....jgn mare no

No comments: