Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Tuesday, January 26, 2010

I hate my self

Dari semalam sampai la nie....... aku dah x larat nak memikir...... jenuh mencari tp mmg x jumpe....... huwaaaaaaa...... mmg nak nangis rasanyer...... aku dah x berdaya dah rasanyer..... & seperti biasa blog nie la jd tempat aku luahkan perasaan. Nak tau apa yg buat aku gundah gulana nie...... adeh....... nak nangis jap........ huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ok........ baru leh citer........ hmmm..... minggu lepas pihak management ade buat iklan dlman jawatan kosong utk level yg tinggi dr aku jawat la nie & memandangkan aku dah habih belajo, jadi mmg boleh ler nak apply post tu. Jadi hari isnin baru nie...... aku ingat nak isi borang la. Tapi biler nak isi baru aku prasan clear holder sijil2 aku x tau kat maner...... adeh..... jenuh mencari nie......... cari kat rumah......cari kat ofis.......mintak si kembar cari kat kampung....... sumenyer x jumpe. Sungguh2 aku x ingat...... maner aku terletak clear holder tu. Heran bin ajaib sungguh. Mungkin aku ada tercicir kat maner2 & kemudiannya ada org terambik. Tapi kot ye pun...... x kan la depa x nak pulangkan kat aku. Doakan la aku terjumpe clear holder tu dlm minggu nie jugak....... coz aku kena submit borang tu sebelum 10feb nie. Adeh..... sedih giler nie & aku x larat nak fikir. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: