Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, January 18, 2010

Aku perlukan rehat...huhu

Minggu lepas..... badan aku agak sakit2.... x pasti sebab apa....mungkin sebab kurang rehat.... kurang tidur...... ataupun mungkin sebab byk fikir..... kebetulan dlm minggu lepas hingga membawa ke minggu nie..... aku dok baca blog2 yg agak berat gak la contoh cam link kat bawah nie....huhu

http://sangtawal.blogspot.com/

http://mistisfiles.blogspot.com/

Sebenonyer byk lagi blog2 yg menarik...... dr kedua-dua blog tu...... ada link blog2 lain yg x kurang hebat. Aku mmg suke baca benda cam tu..... buat otak aku berfikir..... hiburan....hiburan jugak tapi sekali sekala...... bagus jugak kita membuka minda kan..... cuma kena bersedia la utk sakit kepala bagi isu yg agak berat & yg penting tidak tercalar iman. Bercakap soal sakit kepala..... nak tau tak...... aku nie mempunyai perangai yg agak pelik jugak..... contohnyer jika aku rasa hari tu aku malas nak memikir..... konon2nyer x nak stress la..... aku akan layan lagu-lagu dr bahasa-bahasa yg aku tak paham...... pasal tu la..... aku layan semua jenis lagu dr pelbagai bahasa mengikut mood yg aku ada. Rasanyer aku pernah drive pergi balik cameron dok pasang cd lagu cina coz masa tu aku rasa cam nak buang perasaan boring aku kena buat keje kat atas nun sorang diri walopun sepatah haram aku x paham maksud die. Tapi lagu2 tu mmg jiwang la music die. Biasala aku kan.hehehe....Pelik tak???

Apa2 pun mmg aku rasa kebelakangan ini aku semakin memelikkan diri....haha..... aku rasa sebenonyer aku perlukan rehat...... lupakan sekejab keje yg senantiasa mengejar masa..... nak tau tak..... aku ada baki cuti tahun lepas selama 24 hari...huhu.... mmg tensen giler......bertambah tensen biler buat kertas penilaian prestasi tahun lepas.....aiyoooo..... setelah byk cuti aku yg aku korbankan...... x mencapai gak seperti yg aku harapkan. Penat sgt rasanyer & stress giler.....Dan disebabkan kestressan nie membuatkan aku semakin pelik..... mmg aku rasa.... x dpt tidak......agaknya itu sebagai isyarat yg aku mmg kena bercuti cepat2 kot. Kalo ikutkan pun mmg disember last year.... aku cadang nak bercuti ke langkawi dgn my small family tp tu la..... akak aku punyer pasal kena tunda ke tahun baru cina. Tapi hari nie ada sad news la plak........ booking rumah rehat aku di langkawi utk tahun baru cina kena tolak coz dimaklumkan hotel panel rumah rehat tempat aku keje x de kekosongan..... jdnyer nak x nak.... aku kena tunda ke tarikh lain plak. Nasib baik ada cuti maulud nabi minggu depannye tp itupun x tau lagi samada ada kosong ke tak? Harap2 ada la..... kalo x mungkin kena ubah tempat bercuti la tp tu la..... aku x de pilihan tempat cuti yg lain selain langkawi buat masa skrg. Nak booking hotel lain cam rugi jer..... harga hotel yg ditawarkan oleh tempat keje aku kebiasaannyer cume 1/4 dr harga sebenar cuma tu la pilihan hotel agak terhad plak. Jd sekrg cume boleh berdoa je la..... harap2 ada kosong.

Oh ya.... bercakap pasal cuti nie..... plez la..... jgn gi ke cameron la time cuti tahun baru cina nanti..... ai gerenti mmg jem punyer......... aku dah kena dah....... & my friend pun dah kena dah...kan kak izzah kan...hik..hik..hik....dah la kat cameron tu maner ada jln pintas..... hmmm..... ada la di 1 2 tempat tp kalo org baru pegi mmg la x tau kan.....boleh krem kaki nanti..... ai tahu la..... uols mungkin cakap uols dah biasa gan jem kat kl...penang..... tp tu la.... kalo masa cuti pun dok layan jem..... apa ertinyer cuti kan...huhu.

No comments: