Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, June 15, 2009

Nur Kasih

Kebetulan masa balik kg jumaat lepas..... dok lepak depan tu & tertengok la satu drama kat tv3 tu......tajuk die Nur Kasih..... cam best la plak.... pelakon pun not bad la...... ada Remy Ishak.... Fizz Fairuz.... yg pempuan tak kenal.... wah..... nampak sangat gediknyer..... ahaks. Apapun disebabkan aku rasa aku dah ketinggalan keretapi ttg citer nie..... maka aku pun godek ler youtube tu.... dannnnnnnnnnn.......... sukernyer...... mmg ada la.... Baru tau citer nie arahan khabir bhatia..... aku mmg suke arahan khabir bahtia nie..... gandingan die gan isteri die mira mustafa selalunyer menghasilkan satu superb bagi aku..... So apa lagi.....Jom layan drama nie....










K.......... nak tgk sambungan lagi.... gi ler godek youtube tu..... mesti jumpe punyer. Suker tgk Remy Ishak gan pempuan yg pegang watak isteri die dlm citer nie tapi aku tak tau nama die. Tapi lecehnyer citer nie cume tayang hari jumaat jer..... penat seh menunggu. Takut lupa jer. Hopefully drama nie mendapat sambutan.



No comments: