Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Sunday, June 28, 2009

Nur Kasih Episod 5

Terlalu banyak yg nak aku stori tapinyer malas la plak nak menaip. Jadinyer aku kena memilih apa yg paling aku eksaited sesangat. La nie aku bile setiap hari Jumaat pukul 9 mlm jer.... tak de buat benda lain .... dok bertengek depan tv jer... semata-mata nak tgk citer Nur Kasih. Adeh la.... citer nie betul2 buat aku tak senang duduk.... seksa nak menunggu hari jumaat... dah la tayang seminggu sekali jer. Meroyan dibuatnyer... huhuhu. Nasib baik la ada yg baik hati upload citer tu kat youtube... agak2 rasa tak sabar nak tunggu tu... aku layan jer la citer tu kat situ. Meh la tgk sama2... tak kan ler aku sorang jer yg meroyan.....huhuhu














credit to norisoprenaline

Episod kali nie mmg buat aku leleh la tp....... at the same time..... ada gak la yg sweet sesangaaaat...... yg leleh utk aku..... ..... time si adam dok sembang gan ayah die kat bilik..... part si adam cakap dah cuba tapi tak boleh pastu ayah die cakap..... tak pelah..... syahdu giler........ pastu part masa adam tak pandai nak baca surah yaasin utk arwah ayah die kat kubur pastu abang die si aidil dtg & baca surah yaasin tu dan die ikut..... sedih kan... & part lain yg sedih jugak.... masa si adam dok ingat masa kecik2 die tu....

Part yg sweet lak dlm episod nie...... sweet gan nak tergelak pun yer..... masa si adam dok cakap kat si nur pasal janji nak sapu ubat tu..... muka si nur ala2 bengang jer.... ha kau.... apalagi terus kena tonyoh..... padan muka si adam..... mula2 ingat si adam nak marah kat si nur tapi tak sangka lak tetiba jer cair plak si adam tu....hehehe.... nasib baik ler mak die ketuk pintu...ngeh..ngeh...ngeh.... tu ler part yg aku suke dlm citer tu..... tak sabar nak tunggu episod seterusnye..... geram tgk si remy ishak dlm citer nie tapi die still hot la.

No comments: