Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, June 20, 2009

Jiwang

Ha..... kau......Berderet aku post hari nie.... sebenarnya aku mmg dah taip dah beberapa hari lepas tapi tak post jer. Jadi hari nie dok melayan lagu2 jiwang kat youtube tu sambil2 tu aku edit balik apa yg aku dah taip tu dan post secara berderet hari nie. Bercakap pasal jiwang hari nie..... entah ler.... aku pun tak tau apasal tetiba nak layan yang jiwang2 lak hari nie.... mungkin pasal cuaca hari nie yg tetiba jer mendung & hujan padahal dah berminggu-minggu rasanyer tak hujan. Panas giler..... hari khamis lepas gi cameron rasanyer cam tak nak turun dah coz dah tak larat dgn kepanasan yang melampau kebelakangan nie. K...... meh layan lagu jiwang yg aku dok layan hari nie.




Ressa Herlambang - Menyesal


Afgan - Entah

Farahwahida - Hilangkan segalanya

Azharina - Rawan

Aizat - Pergi

Banyak lagi sebenarnya tapi layan la yang tu dulu

No comments: