Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, February 27, 2008

Ghost

Don't know why...... sejak dulu lagi aku mmg sukeeee tgk drama yg cheryl samad berlakon. Termasuk citer ghost ni walopun mmg tak logik langsung. Tapi aku tak kesah coz bagi aku tgk drama ni selalunya utk fun je.
Ye la.... citer org putih yg lebih mengarut pun kite layan apasalahnye support drama ataupun movie tempatan. Kan... kannnn.... kannnnnnnnn?
Bercerita pasal citer ghost ni..... Terus terang aku cume berkesempatan tgk citer nie dari internet je coz sume org kat rumah tak layan citer nie. Itupun aku baru perasan yg citer nie leh tgk dari websites 8tv. Biasala aku. Agak ngek sikit kalo bab2 cenggitu. Bagi aku citer nie amat la sweetnya. Sukeee ya amat tgk lakonan cheryl dgn naz. Selamba je kan. Bahasa nye pun adalah bahasa harian kite. Tapi mungkin bagi pencinta bahasa akan anggap cerita nie banyak mencemarkan bahasa malaysia, malah mungkin ada jugak yg anggap ianya tak sesuai dgn budaya kita. Sebenarnya itu semua terpulang kepada cara masing-masing berfikir.
Okey..... citer pasal ghost nie.... U all tgk tak citer nie? Kalo tak tgk, mmg tak leh geng dgn aku la. Tapi utk tak hampakan u all yg tak tgk citer nie.... aku bagi sinopsis yg paling simple. Actually citer ghost nie berkisar ttg kisah seorg artis top yg telah mati dibunuh iaitu zack imran dan org ramai hanya mengetahui bahawa die cuma mati eksiden. Zack imran telah muncul sebagai ghost telah cuba menyiasat punca kematian die dgn bantuan seorg gadis bernama eiza. Hahaha..... aku pun turut tertanya tanya gak sapa la yg bunuh si zack imran tu kan....mula2 aku syak manager die si jimmy tapiiiiiiiii bile tgk epsisod 4 tu.... pembunuh zack imran tu cam maria zainal la plak.... entah lah.... tak kira la sapa2 pun. Tak mau pening kepala ma. Bukan dapat hadiah pun.ngehngehngeh... Okey... jom la tonton citer nie bersama saya

No comments: