Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Tuesday, January 29, 2008

Hmm....penatnye

Lega rasanya pasal dua assignment aku dah berjaya aku courierkan pagi tadi walopun penuh dgn crite adventure.hahaha.Gelak le sekarang. Pg tadi rasa cam nak nangis je. Letih rasanye bile selesai je
aku courier assignment tu. Masa buat hari tu... tak pulak rasa letih cam sekarang. Dok ofis je la hari
ni. Malas nak keluar. Bukan malas tapi badan dan otak penat sangat. Baru aku nak rehat tiba2 hafiz
cakap esok aku kena gi court ade mention case. Adeh... malasnye aku nak gi esok. Malas aku nak
iron baju batik hitam putih aku tu. Leceh nak iron baju batik ni tapi aku tak de baju lain la nak gi court.
Jadi PO kena pakai baju yg bersesuaian. Boring betul. Tak kan la aku nak pakai baju kemeja putih dgn
kain dan kot hitam cam lawyer pakai tu. Isk..segan le aku. Aku bukannya lawyer pun. Walopun baju tu
mmg le ada beberapa pasang aku beli masa kena gi kursus law kat penang tahun lepas. Puan azlaili le
suruh kami pakai cam tu. Terpaksa aku beli gak baju tu. Hmm.... cakap pasal kursus law tu, teringat
kat 2 org TPR dari Penang yg dok puji Mila pasal menang AF5. Bangga seh aku time tu. Maklum
la TPR ni bukan sebarang org tau. Depa ni dok handle kes2 bunuh, dadah dan pulak tu, kalo kat
penang... asyik dok berlawan cakap dgn karpal singh kat court je. So, bile depa ade masa utk ambik
tau hal Mila... mesti le aku bangga. Maklum le namenye peminat Mila kan.
Hmm.... aku belum tgk lagi le fail utk court case esok. Kat ofis tadi sibuk sikit. Nasib baik le paper
pendakwaan tu aku yg prepare. Ingatkan sapa yg prepare tak boleh mention case sendiri. Baru nak
buat byk paper pendakwaan. Camni cancel lah. Malas la nak gi court. hehehe Bukan apa, takut
tergoda dgn tuan majistret. ahaks. Perasan nak mampus. hehehe

No comments: