Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, January 7, 2008

Birthday aku la.... capricorn girl

Hari ni birthday aku tapi..... pg2 lagi dah mcm x best coz aku kena jd PO utk satu mention case kat mahkamah kampar. Neves giler.... Tak suke tau keje dakwa2 org ni. Tapi dah keje, aku gi la jgk kat court tu. Kak ita ikut sekali. Tapi sebelum tu, aku boleh tertinggal baju kot aku kat rumah. Terpaksa balik rumah jap. Nasib la dekat. Bile sampai kat mahkamah, jumpe dgn interpreter & then die ckp bukan ke dah settle. Aku heran gak... bile masa dah settle. First mention date hari tu, pakcik x dtg. So, mahkamah keluar perintah waran tangkap hari ni. Tapi mmg le pakcik tu ada jumpe aku minggu lepas dan die dah bayar pun denda die. Pastu apalagi aku dan kak ita pun ckp, dnaa je la kes ni. Nasib interpreter tu pun kata ok. Ha... settle satu keje. Tak yah nak open court. Lega aku.... tak perlu aku bertentang mata dgn tuan majistret.
hmm.... ckp pasal birthday aku.... family aku ada buat makan2 hari ni sempena birthday aku.hahaha.... dah tua pun masih sambut birthday lagi.kwang...kwang...kwang... tua ke aku. Kantoi. Kami buat barbeku. Hmm...byk betul aku makan. Lapar giler. Tak tau berape ketul ayam,hot dog, burger aku sental. Apataknye....
aku simpan perut aku kosong tghhari tadi semata-mata pasal aku nak makan banyak mlm ni. Hahaha. Teruknye aku. Kalah tong sampah. Apa2pun.... umur aku makin meningkat. Banyak benda nak kena fikir. Walaubagaimanapun.... aku hapi dgn hidup aku sekarang. Moga aku berjaya menghabiskan pembelajaran aku dgn cemerlang, diberi umur yg panjang, kesihatan yg baik, rezeki yg murah lg berkat dan kebahagian dlm hidup.... soal kahwin... aku x kisah coz aku senang dgn kehidupan aku sekarang ni.

No comments: