Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, January 14, 2008

Aku & keje

Pagi ni kat ofis... aku dpt bos baru. Patut die lapur diri pd 2.1.08 hari tu. Tapi pasal die kena attend kursus, so baru hari nie die dtg ofis. Byk keje yg delay. Nak buat camne. Dah bos tak de. Camne nak buat payment. Bile die dtg hari nie, byk le kena settle. Kena dptkan kelulusan hq utk authorised signature bank & luluskan kes & pembayaran. Aku pun terlibat same le pasal aku salah seorg authorised signature. Aku tak keluar hari nie pasal aku plan nak gi cameron esok. Buat keje kat ofis je hari ni. Lgpun kan bos baru sampai. bior le kenal2 dulu. Dlm sibuk byk keje, sempat gak bersms sakan dgn kak izzah. Pastu sempat gak aku gi sms kat hotfm utk hotmenumuzik pasal nak mintak lagu baru si mila...ilham dimatamu. Saje je sebenornya pdhal aku x dgr hotfm pun pg tadi pasal terlupa nak bawak earphone hp aku. Kat ofis aku ni....hotfm tak leh nak dgr kecuali kalo aku dgr guna hp aku. So... aku pun buka era je tapi mintak lagu kat hotfm. Blh gitu.hehehe. Tiba-tiba dlm masa jam lebih kurang 10.40 pg kalo tak silap... aku dpt call. Org tu ckp..... hey saya tini dari hotfm... alamak...aku tiba-tiba blank. Cam tak tau nak ckp apa je. Kelakar siot. Main bantai je. Tapi edak le aku nervous cume aku main ckp je.hehehe.Entah camne le suara aku kat radio tu ye. hahaha.Rasa cam tak nak le buat benda cam tu lagi. Tak suke tau...bile jd blur camtu.Maluuuuuuuuuu.hehehe. Sapa yg kenal aku dan terperasan pasal tu....buat2 le tak kenal.hehehe

No comments: