Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, January 28, 2008

Assignment....assignment.....assignment

Hidup aku huru hara beberapa menjak nie. Nak tau pasal apa? Pasal assignment laaa.... Padan dgn muka aku... suka benar buat assignment last minute. Ha...terima le padahnya. Tapiiiiii.....nak salah kan aku 100% pun tak leh la jugak. Pasal assignment tu sume group assignment. So.... mmg kena bincang2 dgn member2 yg lain. Jenuh dah aku dok berulang ke ipoh pasal discussion ni. Tapi last2 aku gak yg kena buat sume. Sian kat aku tau. Byk kali dah aku terkena. Nasib baik le kali ni haizat tolong jgk. Thanks ye Haizat.... coz tak biar aku terkontang kanting buat sorang2. Kalo tak.... aku tak kira... kali nie... ko dan din mmg kena belanje aku makan laksa balik pulau yg korang cakap sedap gilerrrr tu. Aku tuntut tau masa intensif hujung tahun nie nanti. hehehe. Lagi pun sian kat nor budak melaka tu...tak habis2 ngidam nak makan laksa penang tapi tak dapat2. hahaha. Kan nor kan? Tapi tahun lepas.... kite dah jenuh pekena char koey tiew sungai dua tu sampai ko asyik sakit perut je lepas makan kat situ. hahaha. Perut second hand betul.
Hmm... cakap pasal assignment. Memang menduga alam betul. Apataknye...time aku sibok nak buat assignment ni la plak fon rumah dan internet kat rumah tak leh nak guna dari hari jumaat sampai le ke hari ni baru okey. Tak pasal2 aku kena gi imax pastu gi melilau cari cyber cafe lain pasal kat imax tak leh nak print. Geram betul. Penat seh.... Keje aku pun terpaksa le pejam mata jap. Maaf le pada sapa2 yg claim kemalangan mereka aku belum investigate. Tungguuuuuuuuu. Aku janji lepas settle assignment aku nie...aku akan jalankan tugas aku dgn jayanye. Tak senang seh nak buat keje selagi assignment belum siap. Alhamdullillah. Hari ni assignment aku dah siap...so esok aku leh courier. Harap2 dapat A.ngehngehngeh. Buat keje last minute tapi nak dpt A. Bertuah la kalo aku dapat A nanti. Tapi... aku mmg bertuah pun.ngehngehngeh. hmmm...assignment dah siap. Jadi apa projek aku sementara nak tunggu exam bulan empat ni.hmmm....tungguuuuuuuuuuuuuuuuu

No comments: