Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Sunday, January 13, 2008

Kemalasan nak update blog

hmm..... lamanye tak update blog ni. Malas betul. Risau sebenonye. Ada tiga assignment kena hantar dlm bulan ni. Pening kepala fikir. Pasal nak pindah rumah lagi. Sampai la ni.... aku masih x berani nak ckp kat kakak aku yang aku nak pindah bulan depan. Takut die kecik hati. Aku bukan apa.... nak duduk selesa sikit. Lagi pun rumah sekarang ni cam sesak benor pd pandangan aku. Aku ni suke suasana yg aman damai. Lagi pun duduk sendiri, senang sikit aku nak studi.... aku tensen nak study nak bilik je. Otak aku cam beku je. Kalo aku duduk sendiri, aku leh study kat ruang tamu.... kat luar rumah pun ok gak pasal rumah yg aku nak sewa tu boleh letak meja kerusi tak pun buai kat laman.... ada bumbung plak tu. Mesti best kalo study kat situ. Best best best.

hmm....dah dgr tak lagu mila yg aku letak kat sebelah tu. Mila... bila cinta, gila dan ilham dimatamu. Sedap kan? Ala.... ckp la sedap. Aku suka la dgn lagu2 dlm album mila ni. Rasa cam sesuai je dgn die. Tak sabar nak tunggu cd die. Aku dah order dari davom. Sampai 2...eh bukan... sampai 3 la. Dua utk aku sendiri. Satu simpan dlm krete, satu lagi letak kat rumah dan lagi satu...nak bagi kat kak izzah. Ckp pasal kak izzah...hehehe....aku baru jumpe die hari jumaat mlm. Kak izzah balik kpg die kat kpg gajah pasal nak buat kenduri arwah utk mak die. Die ckp nak jumpe pasal nak bagi hadiah hari jadi. Tak sangka betul die nak jumpe aku. Selalu gak die balik kpg tapi tak pernah die ckp nak jumpe. Tu yg rasa pelik sikit. Tapi jumpe die sekejap je. Rasanye aku pun ingat2 lupe je muke die coz lokasi perjumpaan tu kat tempat gelap. Tak sesuai betul. Main2 ngoruk2 lak kak izzah nie.hehehe. Apa2pun memang seronok berkawan dgn die. Tak ingat nak ambik gambar berdua. hehehe. Kelam kabut je pasal mmg tak plan dari awal. Ntah apa2 je kan. Apa2pun luv u kak izzah. Cantik hadiah yg akak bagi. Pas ni... yaya kena jadi feminin.ngeh..ngeh...ngeh

No comments: