Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Sunday, July 26, 2009

Yasmin Ahmad..... Damailah di sana




Alfatihah utk allahyarham Yasmin Ahmad...... moga arwah ditempatkan di kalangan org yang beriman. Entah kenapa......... aku tetiba menjadi rindu utk menonton iklan-iklan hasil kerja kreatif beliau. Tapi yang peliknya...... aku sebenarnya tidak betul-betul tahu yang mana satu adalah iklan yang beliau hasilkan............ aku pernah baca senarai iklan yang beliau hasilkan tapi sayangnya aku dah lupa..... tapi apa yang aku ingat..... Yasmin Ahmad memang amat sinonim dgn iklan2 Petronas..... dan itulah juga yang dikatakan org..... makanya hari nie.... habis segala iklan Petronas aku layan...... dan aku rasa ingin menangis menontonnya...... bukan ingin sebenarnya menangis...... mmg ada air yg bergenang di mata aku...... dan lebih parah dari ada tangisan di hati aku.....

Iklan di atas nie..... kompem karya Yasmin Ahmad















Ini sebahagian yang aku tgk hari ini......

No comments: