Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Thursday, July 2, 2009

Aku & ..........

Aku & .......... Haha.... saje nak buat gempak.... x de benda pun. Aku cume ingin menilai diri aku sejauh mane aku paham diri aku sendiri selama nie. Kekadang kite nie terlalu sibuk ttg hal org tetapi bile diminta utk terangkan diri kite..... sikap kite..... perangai kite.... baik kite..... buruk kite sendiri..... kite tergagap-gagap.

Ok.... firstly....... ttg sikap aku..... hmm..... actually aku x tahu ianya sikap atau apa...... aku nie sebenarnyer sorang yg suka berahsia.... agak payah utk aku bercerita ttg diri aku pd orang & masa zaman belajar dulu..... ramai yg beranggapan aku nie sorang yg agak misteri...... huhuhu...... misteri la sesangat kan. Tapi apabila aku bercerita bermaksud...... hmm... aku pun tak tahu sebenarnyer kerana aku mmg jarang sgt bercerita ttg diri aku pd org. Aku juga adakalanya agak sukar utk tunjukkan apa yg aku rasa....... maksudnyer seboleh mungkin aku tak akan luahkan apa yg aku rasa terutama jika rasa itu sesuatu yg negatif maksudnyer yg boleh menyinggung perasaan org lain tetapi sesekali apabila aku berkata-kata atau meluahkan...... ha kau...... mungkin gunung berapi pun tak sehebat itu...... buruk kan perangai..... isk....isk.... anak sapa la nie?? Tapikan sebenarnyer aku mungkin lebih kepada bergurau tapi org anggap gurauan aku tu kasar. Jadi pasal tu selalunya aku ambil keputusan utk diam kerana takut apa yg aku cakap membuat org tersinggung.

Lagi..... pasal aku & shopping lak.... aku nie jenis yg berbelanja tak pernah ada budget..... tapi bukan la selalu sgt shopping..... nak shopping amendanyer kat tempat aku nie ala2 bumi hijau gitu..... shopping complex pun enggak ada sih...... Tapi sekali aku shopping..... ha kau.... bocor dompet aku..... gagaga..... bocor la sgt. Tapi satu yg paling ketara aku rasa...... aku nie jenis yg bila gan sekali pandang aku suke benda tu...... camner aku buat ala2 tak nampak atau tak suke pun mesti x jalan punyer...... akhirnyer aku mesti beli jugak walopun terpaksa la menenyeh kad kredit.... ishhhhhhhhhhhh..... Kalo tak...... alamatnyer cam kaki aku x leh melangkah ke tempat lain..... pastu walo mahal camner pun..... aku mesti beli ler jugak. Sampai la nie..... aku mmg payah nak kontrol ragam yg nie. Nasib baik dah besor pjg...... agak nyer masa kecik dulu..... aku nie jenis kalo mak ayah tak beli benda yg aku nak..... dok bantai hentak kaki bagai.... pastu nangis2...... adeh.... nasib baik aku tak ingat dah zaman kecik aku dulu.....huah...huah....huah..... (kena ikut stail lagu apek yg baru tu) huhuhu.

K..... yg nie ler dulu..... jenuh memikir nie....... nampak beno aku masih tak paham diri aku lagi..... Jd jika aku tak sempurna di mata sapa2 pun...... maafkan aku........ hayati ini.



No comments: