Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Tuesday, July 14, 2009

Di sebalik buku citer

2 - 3 menjak nie..... aku kembali ke hobi baca buku citer aku..... la nie dok baca siri buku shopaholic tu..... jelas gan anak sedara aku yg lagi advance dr aku...... maner aci..... die baca siri buku tu gan pinjam buku kawan...... aku kena beli sendiri ma. Lagi pun aku nie jenis..... kalo aku suke satu buku tu.... aku akan beli utk simpanan walopun aku penah baca buku tu gan meminjam org lain punyer. Samada aku akan baca @ tak lepas tu...... itu belakang kira. Ha kan.... pelik tak aku nie.

Na citer la pasal buku citer nie..... ada stori sikit.... hmm.... 2 minggu lepas masa aku gi penang.... aku gi teman & htr seseorg tu interview. Interview tu kat queensbay mall...... adeh.... masa tu ada gak la sale..... parah kan. Mmg cari penyakit la..... dlm dok kontrol x nak membeli tu..... adeh.... tercapai gak la tgn kat satu long pant tu. Aku dok kata tak leh jadi nie..... dah la kalo ikut kata hati aku..... aku mmg nak sgt beli seluar aerobik tapi masa tu aku tak nampak yg berkenan...... bersemangat la konon beraerobik..... walopunnnnnnnnnn....... Jadinyer bagi mengkontrol diri aku dr beli benda yg merapu sementara nak tunggu interview tu..... kebetulan lak tempat interview tu dekat gan kedai buku ~ Border. Masuk jer kedai buku tu..... aku trus capai buku citer Shopaholic tu & gi baca. Jadinyer selamat la aku dr membeli yg merapu kat situ...... tapi kan..... sume itu hanya la sementara........ hari senin kalo tak silap...... aku ada beberapa apointment kat Tg. Malim. Masa aku dok tunggu salah satu apointment tu...... aku tak tahu nak buat apa.... jadi aku masuk la kat sebuah kedai nie...... adeh..... nak tau tak.... tetiba aku ternampak seluar aerobik yg betul betul betul betul memenuhi citarasa aku.... macam2 warna plak tu...... sampai aku dah tak tau nak pilih yg maner satu...... & akhirnyer aku beli 2 helai. Ish...... jadinyer taktik beli buku citer tu mmg tak berkesan kan. Lagi pun kan aku penah bagitau dulu2...... aku kalo suke satu benda tu...... aku mmg payah nak lepaskan macam tu saje tapi aku nie bukan la sume benda mudah sgt nak aku suke. Kdg2 biler aku betul2 nak berbelanja...... jenuh memusing pun aku langsung tak beli coz tak berkenan tapi biler aku sikit punyer baik nak kontrol berbelanja...... dan2 tu jugak ler byk plak yg berkenan. Camnor tu???? Susahkan??? Mungkin pasal tu la aku cukup paham gan si Becky dlm buku citer shopaholic nie..... Nak tahu.... buku citer nie aku baca ambik masa berhari la jugak.... selalunyer aku bukan jenis yg camtu..... dpt buku citer mmg tak ingat dunia..... sanggup tak tido & tak makan..... tapi biler baca buku nie.... hmmm..... aku sampai terpaksa berhenti baca biler ada part2 yg buat aku turut rasa cemas & mcm2 perasan lain lagi.... sampai aku rasa tak sanggup nak terima apa kemungkinan yg akan berlaku.........terasa cam si Becky tu aku.... tu yg ambik masa berhari nak baca tu...hehehe..... giler la.... buku citer tu betul2 buat aku cam over acting la plak..... huhuhu.

No comments: