Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Sunday, March 22, 2009

Malas

Adeh........ tahap kemalasan aku begitu tinggi sekali lately nie. Sampai nak makan pun malas....... camno tu. Maybe pasal keadaan kesihatan aku yg kureeeng beberapa hari nie mempengaruhi tahap kemalasan aku. Tapi kan dlm malas2 tu...... sempat gak aku buat keje nie.....

Sape la yg telah buat aku segigih nie......huhuhu. Surat kabo nie selain drpd aku beli sendiri adalah juga hasil dari xtiviti baik punyer cilok surat kabo ofis aku. Tapi edak ler byk..... dlm 20 keping lebih jer....... tapi jenuh gak ler mencipta slogan tu. Walopun aku tahu percent org yg aku nak die menang agak kureng tapi sekurang-kurangnyer aku dah berusahakan. Lagipun aku nie jenis yg bile aku suke kat org tu........ aku akan setia gitu asalkan org tu jgn buat perangai yg memualkan aku dah ler.

Bercakap balik pasal kenapa aku malas...... hmm..... sebenonyer dah berapa hari nie aku sakit pinggang..... puncanyer lepas balik dari keje kat cameron..... aku mmg dah rasa penat sampai keesokan harinyer...... maklum la pegi hari jer...... pastu esoknyer drive plak ke Slim River & Tg Malim coz dah set appointment utk hari tu. Nak tak nak mmg kena pegi walopun mmg dah x larat dah. Aku ingat masa nak balik tu nak singgah kat Sg Klah Hot Spring kat Sungkai pasal nak gi spa kat situ utk urut2. Ada kakak kat ofis aku cakap...... best tempat tu. Tapi masalahnyer pukul 3pm pun aku masih kat Tg Malim jugak. Dgn perut kosongnyer lagi coz hanya mkn sekeping capati gan nescafe tarik jer pg tu. Sampai aku rasa angin dah naik sampai ke kepala & badan yg sakit2. Semalam lak.... jiran sebelah rumah buat kenduri selamat...... so aku pun gi la tolong basuh pinggan semua tu........sakit pinggang lagi....... dan trus hari nie...... sakit pinggang aku telah bertukar menjadi penyakit kemalasan dgn menjadikan sakit pinggang aku sebagai alasan. Walopun aku tahu....... sepatutnye ada keje penting kena buat.huhuhu.

****Jaat x aku........ tadi cam hujan..... khemah kenduri rumah sebelah tu cam nak roboh pasal kena langgar lori semlm. La nie khemah tu dah teralih ke rumah aku..... kalo roboh ada alasan aku nak EL esok....krete x leh kluar....hik3. Actually maleh nak gi klinik ler tapi la nie tahap sakit pinggang aku cam parah jer...adeh.

No comments: