Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Thursday, March 19, 2009

Cameron...... bunga & ldg tea

Lama tak update blog nie......... segala penyakit ke telah menyerang aku..... penyakit...... kemalasan..... kebizian....... kengadaan....... kekeringan...... ketiadaan..... apa lagi ek?? Apa2pun yg pasti hari nie aku betul2 kepenatan. Sampai tertido kat rumah kakak aku masa htr buah strawberry yg aku beli kat cameron tadi. Punyer ler kontrol ngantuk masa drive balik dr cameron tadi. Itupun nasib ada org nak teman aku gi sana. Ada gak teman berbual time ngantuk..... dah la Jln Kg Raja - Simpang Pulai mmg best kalo drive ala2 meliuk lentuk versi aku la....... huhuhu...... sampai rasa nak tertido dibuatnyer. Dah la cuaca ..... sekejab hujan..... sekejab panas ...... sekejab mendung.
Apa2 pun.......... aku nak tunjuk sesuatu......... ten...... treeeeeennnnnnnnnnnnnnnnn...... hehehe.... x de apa pun............ bunga jer





Bunga nie org bagi............ x tau nak buat apa ler. Kat rumah aku nie x de tempat nak simpan bunga hidup nie..... Hmmm....... camner nak buat ek???? Buleh buat sup bunga ker??? hehehe.... sah2 mengarut. Mandi bunga ek?????? Hehehe. Best jugak kan...... ala2 spa gitu.

Dan lagi satu............ aku nak tunjuk....


Sebelum nie....... aku penah stori kan...... pasal anak2 sungai kat kawasan ladang tea yg aku penah pegi kat cameron tu...... nie ler anak2 sungai yg aku cakap tu tapi aku ambik sambil drive kaedahnyer....... itu pun setelah aku terpedaya........... huwaaaaaaaa. Sebenonyer aku berjumpa gan HA ladang tu & HA tu cakap gan aku....... aku kena gi rumah org yg aku nak jumpa. Memikirkan maybe org tu mmg teruk sangat sakitnyer........... aku pun setuju la utk drive ke rumah org tu sambil follow motor HA tu....... aku ingatkan dekat la beb tapi rupernyer adeh...... dah la aku gayat..... lihat la tempat yg aku lalui nie.






Gambo ateh nie aku ambik dr depan rumah org tu.......... nampak x jln tu ...... itu ler jln yg aku guna utk sampai ke rumah org tu...... entah berapa kali naik bukit turun bukit pun aku tak ingat.... dah ler jln pun nak kata jln tar cam bukan jln tar...... hempeh betui..... kesian krete ikang ku


Nampak tak bangunan puteh tu...... tu pejabat ladang....... itu lagi haru beb....... aku penah sampai kat sana 2 x....... mmg puncak giler beb...... hutan pun yer kot...... 2 x gi situ..... 2 x tu gak aku naik lori ....... mau terkluar isi perut aku...... ketaq pun ade...... aku kan gayat tempat tinggi2 nie..... tapi udara kat situ mmg best giler........... terasa segar....... nyaman...... damai....... ala2 nak gi tempat tu cam ala2 suke campo benci gitu..... hik3

No comments: