Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Sunday, March 1, 2009

Kebuluq

Waaaaaaaaa............. laponyer perut aku la nie.......cam keriauuuuuuu je bunyinyer. Dah ler otak aku dok perah nak buat assignment yg masih belum siap..... huwaaaaa. Dgn lapo la nie...... mmg ler oksigen tak masuk ke otak & otak aku pun tak berfungsi dgn cemerlangnyer. Ceh..... alasan. Nie ler bahana kononnyer nak kurangkan makan nasi. Isk.....isk.....isk. Eh....... byk keja sempat lagi membebel kat sini kan.....huhuhu.

Actually cara diet aku nie betul ke korang????? Cam x betul je aku rasa. Dah ler tghari td sanggup tu aku redah R&R kat tempat aku nie......utk cari dunkin' donuts....... pastu sempat gak aku gi bedal ais krim baskin n robbin tu sampai 2 scop pastu gan makan donat sampai berketul-ketul...... bayangkan ada 9 ketul....... aku rasa lebih separuh dr tu aku makan sorang & makan nasik pulak dlm kul 5 ptg tadi..... pastu minum teh tarik & nescafe tarik buatan sendiri sampai bercawan-cawan..... adeh la...... masih tak kenyang gak nie. Tadi ingat nak goreng frankfurter daging...... tapi peti sejuk ku penuh dgn ais batu & frankfurter daging itu tidak boleh dikeluarkan..... adeh.... pemalas betul anak dara sorang nie. Tapi alkesahnyer diriku jugak tidak terurus 2-3 menjak nie, makanya bagaimana ler plak peti sejuk ku harus terurus. huhuhu....... Apa2 pun begitu ler kesahnye tentang aku yg kebuluq saat nie jam 2.15 pagi nie. Eh.... lupa plak...... dunkin' donuts gan baskin n robbins tu penyumbang utk yahudi ke uols????? Adeh...... camner ler aku leh terlupa nie. Ai m sori...... hehehe..... ala2 tiru si amir dlm raja lawak 3 tu.

No comments: