Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, March 2, 2009

Ku pinjam satu bintang vs Destiny (Fullhouse korean drama)

Memandangkan 2-3 menjak nie..... aku mmg payah nak tido..... meh layan benda nie. Aku ada terbaca komen yg mengatakan lagu ku pinjam satu bintang nyanyian riz gan alyah nie cam lagu drama korea~ fullhouse. Aku mmg tgk drama korea nie tapiiiiiiiii tak berapa prasan ler plak pasal ada persamaan tu. Apa2 pun aku mmg suke drama fullhouse nie....... suke gan kecomelan heroin drama nie...... cam kanak2 ribena jer die tu & pd masa yg sama...... aku pun suke mamat yg nama riz nie........ jd aku kena adil utk kedua-duanyer.


Yg nie versi instrumental~ piano (cantik jari pemain piano nie..... huhuhu)



Yg nie versi yg ada penyanyi


Yg nie lak ku pinjam satu bintang ~ Riz & Alyah



Amacam uols? Masing2 ada pendapat sendiri kan...... Bagi aku...... rasanyer mungkin ada sikit je persamaan tapi bukan ler sampai keseluruhan lagu. Rasanyer perkara cam nie mmg biasa berlaku kan. Apa2 pun kedua-dua lagu mmg best.

No comments: