Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, March 21, 2009

AI...... OIAM.......AF7

Musim pertandingan bintang realiti dtg balik ek........ AI.... OIAM..... AF. AI..... aku mmg jarang tgk coz selalu lupa......... lagi pun aku tak der canel Starworld tu..... eh kat canel starworld ke? Adeh........ lupa. Kalo kat 8TV tu....... mmg aku selalu lupa....... lagipun aku rasa dah lewat sangat la depa tyg. OIAM lak...... kejab tgk kejab tak...... selalu lupa jugak tapi aku kenal la peserta2 die. Tapi aku tak de peserta favourite...... kalo ada pun...... ia senantiasa berubah mengikut minggu..... maksudnyer kalo ada yg nyanyi best...... aku suke la. So far yg penah masuk senarai.... Esther..... Amylea.... Aweera & yg paling aku tak sangka yg telah masuk senarai aku..... Tomok. Aku betul2 tabik spring kat si Tomok nie ...... punye ler aku menyampah gegiler & tak penah layan lagu Newboy dedulu & biler dpt tau yg die dpt masuk OIAM..... aku dok kata apasal la mamat nie buleh dpt masuk plak. Tapi akhirnya.......Aku kagum cara die mempersembahkan lagu org lain dgn stail die...... mmg betul kata Syafinaz...... Tomok antara peserta OIAM yg cerdik.

AF plak....... hmmmmmm....... minggu pertama aku cume sempat tgk ulangan jer..... tak de peserta favourite jugak. Lagipun aku mmg berazam x nak undi sesapa pun tahun nie. Cukup ler membazirkan duit tahun lepas..... Tapi tak la menyesal...... Dari segi bakat...... aku rasa aku mengundi org yg paling tepat........ aku harap die berjaya..... tapi kdg2 bakat pun tak mencukupi kan....... kalo x de luck dlm industri. Harap Riz antara org yg bertuah dlm industri nie. Bercakap pasal AF7.........aku sempat gak la layan dairi tapi x fokus sgt la....... aku tgk kalo kat canel lain x de yg menarik. Tapi tu la kan dairi nie...... mmg mempengaruhi pengundi2. Tapi kelakar biler difikirkan gelagat pengundi nie2 termasuk ler aku kot pasal last year punyer stori. Bile peserta yg kita minat buat perangai tah apa2....... ala die tu bergurau jer.... nak hepi2..... tensen.... tapi kalo peserta yg kita tak suke yg buat perangai..... mula ler nak cakap poyo....hampeh.... Peserta yg kita suke dok ajar pelajar lain..... bagusnyer die...... baiknyer die...... tapi kalo peserta yg kita tak suke buat......kite cakap..... tunjuk pandai la..... perasan bagus la.... camtu la jugak kalo pserta yg kita suke jenis yg byk cakap...... kita cakap die penyeri af la..... menjadikan af tak boring la tpi kalo peserta yg kita tak minat..... kita cakap die nie gile glamour la..... cam perasan bagus la..... hmmm.....mcm2 kan. Semua mmg bergantung kepada cara kita berfikir...... kalo kita nak tgk dr segi negatif..... maka negatif la jadinye tapi kalo kita melihat dr segi positif.... maka positif la jugak jadinye. Apa2pun semoga kite hepi dgn pilihan yg kite buat. Dan yg pastinyer apabile tibanyer musim pertandingan realiti hiburan nie...... realiti yg paling betul sekali aku rasa....... realiti duit kite yg lesap sebab mengevote. huhuhu.

1 comment:

Unknown said...

jom la masuk riz fc yaya...
http://rizfc.forumotion.com/forum.htm
see ya there...