Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Tuesday, March 25, 2008

Hari bodoh aku

Hahaha..... hari nie mmg hari bodoh aku.... ayat biasa aku bile buat sesuatu yg tak masuk akal, memalukan dan yg sewaktu dgnnya. Ngehngehngeh. Nak bagitau pun malu. U all nak tau jugak ke... ala... malu le nak citer. Tapi.... nak citer jugak la. Hmmm..... aku nak gelak sorang2 dulu... buleh? Hari nie aku mmg agak kelam kabut. Aku ada appointment jam 10 pagi lebih kat Tracoma Tg Malim. Tapi... bayangkan kul 9.30 lebih... aku masih ada kat ofis.... minyak kereta aku plak tahap ala2 nyawa2 ikan je. So... nak tak nak aku terpaksa gak le singgah isi minyak. Aku singgah stesen minyak petronas bidor dan gi bayar kat kaunter. Aku bayar RM50 maklum mcm aku ckp tadi .... minyak kreta aku tahap nyawa2 ikan. Tapi kan.... lepas je aku bayar aku terus masuk kereta & jalan tanpa isi minyak dulu. Gila babas betul. Nasib baik.... bile aku baru je pusing kat kawasan isi angin tayar kereta stesen tu... aku terperasan yg aku belum isi minyak dulu. Adeh... malunya. Dgn muka selamba badak aku pusing balik...hehehe. Terpaksa buat muka seposen je. Tapi seorg pok cik telah memarking keretanya kat tempat aku tu. Adeh... nak tak nak terpaksa le aku mintak tolong pok cik tu utk gi tempat lain dan bagitau die aku terlupa isi minyak sedangkan dah bayar. He... nasib baik pok cik tu paham. Kalo tak.... entah le... aku pun tak tau nak buat apa. Tapi itu pun nasib baik aku teringat....kalo aku terlupa.... harus untung le taukeh stesen minyak tu tak pun org selepas aku. hahaha.... memalukan betul la. Ok le....itu je crite utk hari nie.... malas nak taip banyak2. Oh ya.... esok birthday kak izzah.... aku tak sempat nak pos hadiah utk die. Lagipun tak tau nak bagi apa la.... la nie... aku mmg ada beli telekung sembahyang.... aku ingat mmg nak bagi telekung tu utk die.... maklum la lepas arwah kak ros hadiahkan aku telekung sembahyang sebelum die meninggal... aku rasa telekung sembahyang adalah hadiah yg terbaik utk bagi seseorg. Tapi.... aku ingat nak bagi brg lain jugak selain telekung tu.... maklum la masa birthday aku tempohhari.... kak izzah hadiahkan aku jam tangan dan gelang tangan.... jadi aku rasa... aku kena bagi hadiah yg lebih kurang cam tu jugak.... tapi apa ye.... ala... peningnya nak memikir. Hmm....hari nie... aku kena tido lewat sikit la...pasal aku nak jd org pertama wish birthday utk die... Boleh ke gitu.... apa2pun aku mmg sayang die...Nak tahu???? Aku kenal die disebabkan AF.... So, bagus gak AF nie kan selain daripada menghabiskan duit mengafundi tu kan.hehehe

No comments: