Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, April 5, 2010

So you think you can dance 6

Semenjak 2-3 menjak nie..... rutin hari senayan aku...... apa lagi menonton SYTYCD 6 ......... favourite aku..... si couple Ryan gan Ashleigh tapi diz week depa bertukar pasangan. Legacy pun aku suke jugak.... Hmm.... sebenonyer sumenya aku suke ...... apalagi yang tinggal dlm minggu nie mmg hebat2 belaka. Kagum betul tgk depa nie.... kalo aku entah ler..... masa join aerobik tempohari..... depa dok buat line dance..... jenuh weh....nak hafal step sume tu....... asyik tercicir...hehe.... Apa2pun tarian kegemaran aku minggu nie..... bukan ditari oleh ryan mahupun ashleigh ataupun legacy..... tapi org lain..... tp mmg gempak tarian depa....buat aku pun tepuk tgn gak depan tv aku nie...hehe...over kan..... apapun mmg si sonya...... pereka tari utk tarian nie cukup gempak.....jom layan.


Hebat kan..... cool

No comments: