Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, April 21, 2010

Nikmati

Ku pejamkan mataku

ingin menikmati bau nyaman

untuk ku bawa damai ke hati

lari jauh segala resah

hilang lenyap segala lara

haha....... layan la kepala jiwang aku hari nie. Sebenarnya aku ingin menulis tetapi terlalu malas..... jadinya terkeluar la ayat jiwang kat atas. Apa2 pun nikmati antara fav song aku kebelakangan ini..... sesuai dgn kejiwangan aku hari ini. Peduli ler apa org nak kata yg penting aku hepi.





Dan nikmati gak gambo kat bawah nie coz ia bagai mengambarkan perasaan aku sekarang nie..... aku ingin bebas dr segala rasa yg membebankan dan aku bayangkan diri aku cam mamat yg kat gambo nie........ terasa bebas berada kat puncak bangunan kellies castle nie...... walopun sebenonya aku mmg gayat berada kat tempat tinggi2 camtu. Tapi biler tgk mamat tu terasa best plak berdiri kat situ. Masa aku ambik gambo nie..... mamat tu beria melambai kat aku dr situ...... jadi aku pun trus snap gambo nie....hehe. Tapi hasilnya mmg x de ruper langsung. Kesian die..huhu.


No comments: