Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, March 24, 2010

Hangat

Tetiba terajin nak update blog tapi x de stori yg best nak kongsi. Entah la....... agaknya cuaca beberapa menjak nie yg asyik hangat jer buat aku x de idea nak menulis. Hehe.... ada kena mengena ke? hahaha..... Tapi hangat2 nie mmg best berendam kan...... Kat tempat aku nie kalo nak mandi manda mmg x de problem...... maklum ler tempat jin bertendang. Byk pilihan tempat ikut rajin sendiri jer. Tu yang aku agak rasa cam...... hmmm.....entah la...... kang marah lak org johor kat aku.....ye la masa tahun baru cina baru nie...... aku ke jb..... member aku beria dok ajak aku gi air terjun kat kota tinggi rasanyer..... jauh la dr jb tu nak ke sana semata-mata sebab nak mandi manda air terjun. Jauh satu hal..... pastu nak masuk kat situ tiket punya la mahal...... dgn org ramai lagi........... rasanya pertama & terakhir la aku gi situ. Tapi yg best masa gi jb...... naik danga cruise...... tgk pemandangan mlm area danga bay dr kapal...nyaman.... dua mlm gi danga bay coz nak naik danga cruise nie.... hehe..... cam la x de tempat lain yg boleh pegi. G ayer hitam...... hmm...... aku rasa x sume barang murah kat situ...... jd kena telek betul2. Walopun aku nie sebenonya jenis yg x la berkira sgt pasal harga barang kalo aku dah berkenan tp tula ada beberapa barang yg aku berminat nak beli tapi barang tu seingat aku lagi murah kat tempat lain..... jadi selamat la duit aku masa kat ayer hitam tu....hehe.

Oh ya..... bercakap pasal murah mahal nie la kan......... aku mmg x leh belah gan pekerja2 indon jual sayur kat kea farm, CH tu...... aiyooooooooo...... depa nie kan.....sabo je aku...... kalo time hari2 biasa aku gi sana.....biler singgah situ......bukan main lagi ramah gan aku...... siap cakap gan aku yg aku biasa dtg sana...jd regular customer depa..... kalo RM10 tu mmg penuh ler tangan nak pegang bungkusan sayur tapi kalo time hari cuti........ sebelah mata depa pun belum tentu depa nampak...... geram tau..... mintak kurang sikit harga pun payah nak bagi. Tapi tu la....... beli la jugak...... walo mahal pun pasal kalo kat bawah lagi la mahal.... sabo je la aku..... hangat. hik3. Apa pun esok aku gi sana...... ada keje..... la nie bukan musim cuti..... rasanya dpt la sayur murah......hehehe

No comments: