Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, April 7, 2010

Pasrah

Apa yg aku nak tulis....... hmm...... agak penat minggu nie menyetelkan keje yg berlambak sebelum bercuti ke langkawi minggu depan. Badan pun sakit2. Dan esok aku kena bagi talk kat TNB janakuasa dan trus ke Cameron..... harap2 sumenye berjalan dgn baik. Aku betul2 dah x larat sebenarnya dan x sabar nak bercuti walopun agak gundah dgn situasi semasa...... HINI di langkawi dan gempa bumi di aceh. Hotel dah bayar dan kereta sewa pun dah booking. Malas nak tunda coz perancangan nak bercuti ke langkawi dah byk kali bertangguh. Jadinya kali nie.... aku betul2 pasrah. Doakan moga percutian aku berjalan dgn lancar. Aku risau sebenarnya & ini la tempat aku melahirkan kerisauan aku. Tapi ajal maut mmg kita x boleh nak elak bila telah ditentukan olehNya. Aku pasrah.

No comments: