Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, October 21, 2009

Tahniah Riz

Kredit : Riz Angels ( x ingat sape tuan punyer gambo tp yg pasti ambik dr Riz Angels)
Suke sgt tgk bunting nie....hensem bangat si Riz....hmm...tetiba nak senyum gatal..haha


Hepi sangat rasanyer setelah setahun lebih..... akhirnya Riz berjaya mengeluarkan album. Tajuk album Bermula semula. Tapi album nie hanya akan ada di pasaran dalam hujung bulan nie.... Dan kalo x sabar..... boleh je beli lagu2 dr album Riz nie kat music unlimited maxis. haha.... nak tahu.... aku salah sorang dr fan Riz yg x sabar...huhu. Dan hingga skrg.... aku dah beli lagu Bermula Semula..... Khilaf dan yg terbaru Kau Wanita. Harus Ku Yang Pergi mmg dah beli awal2 single tu kluar tempoh hari.... x main la download2 cetak rompak nie. Aku kalo minat sorang artis tu mmg akan aku ban segala yg cetak rompak yg berkait dgn artis tu. Masa nie la pun nak tunjuk bagus.... haha...bagus la sesangat. Apa2pun setelah dgr keempat-empat opps silap enam sebenarnya termasuk lagu Hanya Sandiwara versi live masa kat AF tempohari dgn lagu Cinta ini yg Riz penah nyanyi sebelum nie masa buat show...... mmg hmmm..... i tell u..... mmg berbaloi.... puas hati giler. I luv it so much. Mmg bangga dgn Riz.... x sia2 aku vote die masa AF6 tempohari. Tahniah Riz.

No comments: