Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Friday, October 2, 2009

Kita masih serumpun

Walau apa pun pelbagai isu yang dibangkitkan oleh pihak Indonesia terhadap Malaysia sebelum ini....... untuk aku perkara itu tidak pernah menjadi kudis untuk aku menghulur rasa simpati aku terhadap rakyat Indonesia khasnya mereka yang berada di Padang, Sumatera. Lagipun kita mmg serumpun...... ramai org Malaysia mempunyai saudara mara di sana...... begitu juga sebaliknya.

Kebetulan aku mengenali seseorang yang mempunyai saudara mara di sana...... dan pagi tadi aku baru teringat ttg dia yg mmg ibubapa dia berasal di sana & kami sempat bersembang di telefon...... alhamdulillah nenek beliau yang berada di kampung selamat...... walaubagaimanapun saudara mara dia yang lain yang tinggal di kawasan bandar ........ kota padang...... hingga pagi tadi masih belum tahu khabar berita...... katanya kawasan bencana gempa bumi yang teruk mmg di kawasan bandar. Harapnya saudara mara dia selamat.






No comments: