Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, October 12, 2009

adeh.... x leh nak tido....merapu la plak

Memandangkan aku x leh nak tido tgh mlm nie..... mungkin terlebih tido kot siang tadi.... haha.... makanyer aku pun nak merapu. Lagipun ada org komplen yg blog aku penuh gan citer nur kasih.... x de citer lain dah. huhu. Nak buat camner kan..... la nie aku sedang kasih mengasih. Tettttttt.

Tak sangka selepas zaman aku dok menggiler gan si riz dulu la nie tersangkut la plak gan pelakon citer nur kasih.... Tiz & Remy walopun aku sebenonyer malas la terover suke gan org nie. Tapi tu la..... bukan kemahuan fikiran tapi perasaan..... wah gitu.... Yg kelakarnyer kan..... aku dah pandai bertwitter gan facebook la nie.... haha.... cam x sangka jer kan. Tapi kan.... ada org komplen..... wah ramai beno org komplen pasal aku skrg nie.... huhu.... die kata gambo aku sekeping yg kat facebook tu x jelas.... nak tgk lubang hidung pun x leh. Pastu penuh gambo pemandangan jer buat apa katanyer..... hehe. Betapa die x sedar..... betapa bertuahnyer die sejak aku terminat kat Tiz gan Remy nie..... nak jugak aku tayang gambo aku.... kalo x.... terima kasih sajelah. Apa2 pun aku dah suruh die tgk gambo aku tu gan mikroscop.....hehe

No comments: