Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, October 14, 2009

Gud luck Yaya..... Gud luck Riz

Adeh..... tetiba tensen betul hari nie..... esok aku kena bagi ceramah utk pemimpin masyarakat kat daerah aku nie..... ganti my boss. Ingat nak tgk la power point ceramah tu tapi tetiba lak aku punyer pendrive x leh bukak..... ada virus....huwaaaaaaaaaa...... mati la aku.... x sempat nak tgk betul2 kat ofis tadi..... jadi aku cume copy jer la fail power point ceramah tu.... konon2 boleh tgk kat rumah. Tapi nyata hampa..... dah la org yg aku nak bagi ceramah bukan sebarang org jugak la.... nama pun pemimpin masyarakat kan. Camner ek???? Adeh..... doakan semoga semuanya berjalan lancar esok. Nervous giler nie. Gud luck yaya

Dan x lupe........ gud luck untuk Riz jugak pasal semlm album die 'Bermula Semula' selamat dilancarkan. Tak sabar nak dgr album Riz. Aku dah order melalui Riz Angels tapi belum bayar la. Tak tau la biler boleh dapat. Harap album nie mendapat sambutan dan harap lagu2 dalam album nie best belaka Gud luck Riz.

No comments: