Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, October 14, 2009

Separuh jiwaku pergi & Maafkan cinta

Syahdu giler melayan lagu terbaru Anang~ Separuh jiwaku pergi. Rasanya mmg Anang cipta lagu tu untuk tuju pd Krisdayanti kot. Nampaknya Krisdayanti & Anang sama2 tuju lagu. Krisdayanti dgn lagu Aku Wanita Biasa dan Anang dgn lagu Separuj jiwaku pergi. Hmmm..... dpt kat aku yg jiwang nie.... mmg sendu la. Apa2 pun meh layan.


Kredit : alyandra666

Dan ni plak lagu ajai~ Maafkan cinta. Best jugak cuma ada part yg muncul sore slang si ajai memotongkan stim aku layan lagu nie. Tapi apapun aku stil suke. Hmm..... perasaan x satu ketika dulu Ajai, Nurul, Anang & Krisdayanti adalah kawan baik..... kalo x silap la. Tapi kini perkahwinan mereka hancur. Cumanye ajai dah ada pengganti. Apa2pun aku tak tau lagu Maafkan cinta ada kaitan dgn ajai atau tak...... bagi aku yg penting lagu best & leh layannnnn. Enjoyzzzzzz.

Kredit : Zierah01

No comments: