Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, September 2, 2009

Kena halau

Pagi tadi mmg aku pegi ofis...... walopun dlm keadaan yg masih tak sihat. Semalam aku gi klinik tp aku tak jumpe doktor.....just ambik ubat. Malas nak menunggu doktor..... lagipun aku konfiden yg batuk..... selesema.... sakit tekak yang aku hidap skrg nie disebabkan minggu lepas 3hari berturut-turut aku kena hujan masa gi pasar ramadhan. Aku pun tak ambik mc pasal hari nie aku kena jd DO kat kaunter. Tak nak menyusahkan kawan-kawan kena kaver keje aku. Tapi bila aku sampai...... mmg badan aku agak lemah. Masih x baik lagi. Lagipun semlm hanya jamah bihun sup & minum lai chee kang suam & pg tadi pula cuma minum teh. Tak selera betul nak makan. Terasa mcm melayang jer coz makan ubat punyer la banyak tapi mkn sikit jer. Terasa sesuatu yg x kena gan hati aku & aku pun rasa cam susah nak bernafas dibuatnya. Member2 ofis rupernyer perasan aku mcm tak larat. Masing2 suruh aku balik & rehat kat rumah. Maybe gak depa riso kot aku nie dah terjangkit gan H1N1 tu. Harapnya tidak la coz aku tak demam pun. Dan la nie aku baru je lepas bangun dr tido. Adeh...... tak kan nak kena tido sepanjang hari kot. Harap esok makin ok dan aku boleh keje seperti biasa. Keje berlambak la beb.

No comments: