Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Thursday, September 17, 2009

Nur Kasih Episod 16

Lambat giler aku update pasal citer nur kasih ep 16. Bizi..... haha.... yela tu bizi sesangat kalah PM. Tapi ye la...... aku start cuti raya hari nie.... jadi sebelum cuti kena la settlekan keje dulu pastu gan hal famili lagi..... hmm..... mcm2 hal. Eh.... apa yg aku melalut nie.huhuhu

Apa2 pun apa yang boleh aku katakan ttg nur kasih episod 16 nie...... masih menarik cuma aku agak keliru utk menafsir ttg tindakan nur masa bahagian hujung citer nie. Aku tak faham masa part nur keluar dari rumah dgn pegang passport & beg besar......... aku tak pasti dgn arah tuju nur masa tu...... adakah die mmg bercadang utk balik ke malaysia atapun sebenarnya die hendak ke tempat lain sebelum die membaca surat balasan dari adam. Hmm..... entahlah..... nampaknya aku kena buat tafsiran sendiri hinggalah episod 17 nie. Tapi rasanya utk episod 17...... byk berkisar ttg hal aidil & gadis peminjam buku.... Aliya. Haruslah minggu nie kena bersedia utk sakit hati bile tgk ragam si sarah yg kejelesan tu. Apa2pun tak sabar nak tunggu hari jumaat..... & enjoyz gan lagu nur kasih kat sebelah nie serta gambar utk part yg aku suke.


ok..... settle. Penat giler dok susun gambar nie tapi puas hati la kan.

No comments: