Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Tuesday, September 22, 2009

Salam Aidil Fitri

Salam aidil fitri utk semua..... & salam kemaafan jika ada yg tersinggung atau tidak suka dgn tulisan aku selama nie. Maaf juga atas kelewatan menyampaikan salam ini. Keterbiasaan seorang aku yang apabila menulis........ aku akan menulis jika mood utk menulis itu ada. Raya kali nie..... tiada apa yang istimewa utk aku. Cuma ada beberapa perkhabaran sedih tentang kepergian orang-orang. Hmm.... sesungguhnya dunia ini hanyalah persinggahan sementara utk kita semua. Pasti kita akan menyusul cuma dalam keadaan bagaimana..... dimana.....dan bila..... kita tidak tahu. Moganya kita pergi dalam keadaan yg bersedia & dgn iman yg masih ada di dada. Amin.

Oh ya..... sebelum aku akhiri tulisan kali nie. Nikmati sesuatu yg begitu dekat di hati seorg yang bernama yaya. Hmmm.........



Kris Dayanti ~ Aku wanita biasa

Credit : venusajie

No comments: