Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, September 7, 2009

Nur Kasih Episod 15

Nur Kasih Ep 15 antara episod Nur Kasih yang aku suka. Berkali-kali aku menontonnya tanpa jemu. Thanks utk HafizAdam yg upload citer tu. Uols kalo nak...... download la kat blog die.... http://akudarahanakmalaysia.via.my/2009/06/light-of-love.html
Cuma kdg2 x leh bukak.... aku pun x tahu kenapa.... biasanyer aku download byk kali... haha...kena rajin sikit la kalo nak.... tapi mmg berbaloi la coz HafizAdam dah buang segala iklan yg ada dlm citer nie. Best kan?

Bercakap pasal NK Ep 15 nie.... terus terang aku rasa utk episod kali nie lakonan Tiz semakin meningkat....... eksperesi wajah Tiz untuk watak Nur begitu mengagumkan aku. Tiz tak perlu utk berkata-kata pun....... segala duka..... derita.... sengsara die terserlah pada wajah die. I luv it so much.

Wajah-wajah Tiz Zaqyah dlm Nur Kasih Episod 15



Sedih tgk Nur Amina menangis masa kat atas nie..... hmm.... usahkan Nur kalo aku pun mesti fikir seribu kali sebelum buat keputusan utk kembali pd org yang pernah kecewakan kita. Tak pasti samada Nur akan mengikut Adam balik ke Malaysia atau tidak lepas nie. Jom tgk trailer NK Ep 16.... cam suspen je kan?


Kredit : babylotionkuu

Kredit : Norisoprenaline

Bile tgk interview kat atas & baca komen fans die yg join gathering TZRFC..... ternyata Tiz mmg seorg yg periang jauh berbeza dgn watak die sebagai Nur Amina. Dan ini membuktikan Tiz mmg seorg pelakon baru yg berbakat kan?

No comments: