Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Tuesday, October 14, 2008

Lisa Surihani sebagai Maya Darina

Dalam surat khabar Berita Harian semalam...... ada story pasal kes Pierre Andre & Maya Darina akan difilemkan. Wow.... gempak kan. Actually aku mmg dah agak dah perkara ni akan berlaku tapi aku fikir yg Pierre Andre yg tulis citer nie setelah die sedar apa yg berlaku. Tapi rupernye ada org lain yg lagi cepat ambik peluang.huhuhu. Aku pernah terbaca kat mana tah yg Pierre Andre mmg suke pegang watak seorang lelaki yg malang atau yg sewaktu dgnnye. Tak sangka plak akhirnye perkara macam nie betul2 berlaku kat die. Menyedihkan. Bercakap pasal filem tu...... ada sesuatu yg buat aku terlebih excited. Mengikut citer dlm surat khabar tu kemungkinannye Lisa Surihani akan ditawarkan watak menjadi Maya Darina. Sukenye aku coz aku percaya Lisa mmg seorang pelakon baru yang berpotensi.

Lisa boleh...huhuhu

No comments: