Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, July 5, 2008

Juara Carta C30

Tetiba hari nie aku terasa cam rindu ya amat nak dengar suara riz….. huwaaaaaaaaaaaa…..aku rindu nak dgr suara lemak merdu die…..aku rindu nak tgk riz beraksi kat tv cam konsert dulu…… aku rindu pada perasaan nervous tak hengat aku time tunggu riz nyanyi masa konsert kat AF. Aku rasa masih banyak lagi yang mampu riz buktikan pada semua orang…… dia mempunyai suara yg hebat……die punya bakat yang hebat….die ada aura yang hebat di pentas……… aku percaya pada bakat yang die ada…..dan aku yakin aku tak silap menilai die. Hmm…… tak sabarnyer aku nak tunggu riz kluarkan album…. Entah biler ler kan. Sedih biler kenangkan semua nih…… Kalo aku jutawan….mmg ler aku sanggup sponsor Riz buat album. Tapikan….. harus ler ader gossip nanti. Hmm…..tak dpt den nak bayangkan. Terus aku kena cop mak gule ler plak.hehehe. Giler babas aku berangan nie.ngeh….ngeh…ngeh…. Apa2pun aku happy lagu Hanya Sandiwara – Riz dah tiga kali jd juara carta C30. Dan yang paling best utk aku…. semalam ler….pasal aku tak tido…..dpt dgr ler….lagu Riz jadi juara. Kalo tak…. Dah dua kali Hanya Sandiwara juara…..aku tido dan kebetulan aku dok lepak kat chatbox RizFc tu, so dpt ler feel happy reramai kat situ. Tapikan……nak citer la kan…..aku sebenonyer la kan…..dgr radio gune intenet…..so…memang delay ler dari yg dgr kat radio rasanyer. Tu ler pasal…..biler aku lepak kat chatbox…..depa dok yay…..yay…..lagu Riz juara…..aku pun dok yay..yay….samer. Padahal time tu lagu lain yg on air. Hehehe. Nasib baik mmg betul Hanya Sandiwara yg juara. Kalo tak….sia2 jer…aku lompat2 katak kat situ. Ngeh….ngeh….ngeh…. Tapi mmg ler aku respect….suspect….kat sume peminat Riz termasuk aku ler… Gua caya samer u all lah coz berjaya menjuarakan lagu Riz walopun bukan mudah….penuh dgn segala strategi bagai….kalah strategi US nak lawan pejuang berani mati kat Iraq tu. Ye la…. bukan mudah untuk lagu cam Hanya Sandiwara nie nak melawan lagu2 jiwang meleleh tak pun rancak tak ingat tu. Lagu yg agak sedang2 dan terutamanyer ler lagu jazz pastinyer bukan taste orang Malaysia ler….. kalo kat Indon tu ramai ler pengikut jazz nie. Tu pun mungkin disebabkan rakyat die yg terlalu ramai tu, so leh ler ramai gak yg nak dgr jazz. Macam Atilia….. dgrnyer laku gak kat indon…..kat Malaysia….haraaaaam. Nasib ler die penah join sehati berdansa tu…..ramai ler orang kenal die. Kalo tak….. entah ler. K….. cakap pasal Hanya Sandiwara kat carta C30 nie….. mmg ler aku guna segala strategi bagai. Walo camaner sukenyer aku kat si Matahariku Agnes Monica tu…. Aku mmg tak vote lagu tu k. Percayo la cakap den. So…kalo lagu tu potong lagu Riz….bukan salah aku yer. Jangan hokum aku…… Walo camner aku curang…. Aku tetap setia….kerna aku nie jenis yg setia dlm curang….hahaha… ader ke cengitu. Apa2pun memang nie antara jalan bagi membuka mata maestro tentang Riz bahawa Riz mmg ader market kat luar AF. Susah beb utk die dapat peluang utk buat album kalo semata-mata nak harapkan maestro jer. Bersaing dgn dak AF yang lain…..dan contoh paling ketara….naib juara tahun lepas…. Si Ebi maner ader album…. Adeh….sedih aku bile kenangkan sume nie. Wah….. terus aku jadi sentimental. Ye la….. bagi aku….. Riz nie adalah naib juara AF paling berbakat…… die ader pakej yang lengkap aku rasa…..betapa sayangnyer kalo dipersiakan camtu jer segala keistimewaan yg die ader. Aku harap sangat ader pihak lain yang berminat utk mengambil die jadi artis mereka. Dan harap sangat Riz tahu apa yg perlu die buat dan focus terhadap perkara tersebut coz aku nak sekali melihat Riz menjadi seperti ini.....

Seorang bintang yang popular...........




Dan seorang yang HOT & SPICY




dan pastinya juga SEKSI



hahaha....aku pun dah terkena penyakit COVER nie.

Apa2pun jgn lupa vote Hanya Sandiwara di C30

Taip UNDI 1 hantar ke 32555

4 comments:

Nice Guy said...


Make 500 more cool magazine cover images @ www.FakeMagazineCover.com (you can either upload a photo or pose live for your webcam).

ina said...

Hi gugurl..
:)
Qis singgah untuk beri sokongan pada u..
Teruskan blogging pasal Riz ek laling..
Qis suke baca apa gugurl tulis

sweetyaya@sweetrussyaya said...

thanks qis...insyaAllah

sweetyaya@sweetrussyaya said...

opp lupe
nice guy....thanks ya