Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, February 19, 2011

Hantu Kak Limah Balik Rumah



Akhirnye dapat jugak aku tgk citer Hantu Kak Limah Balik Rumah.... itupun melalui Astro First. Tak sempat nak tgk kat panggung wayang. Walopun citer nie ada gak org dah upload kat tenet tp aku tetap pilih Astro First sebagai tanda sokongan aku terhadap citer nie. Sebagai org Perak... aku rasa mmg wajib aku tgk citer nie secara halal.... hehe. Dan untuk aku mmg berbaloi la. Apa2 pun terlebih dahulu... thanks ler Astro First.... utk aku mmg bagus la coz aku nie selalu x berkesempatan nak tgk citer2 yg aku rasa nak tgk & support kat panggung wayang... dok bertangguh & akhirnya citer tu dah x tayang. Lagipun kat tempat aku nie.... x de panggung wayang pun.... kalo nak tgk kena ler gi ke Ipoh nun. Sian kat teman kan.

Bercerita pasal Hantu Kak Limah Balik Rumah.... bagi aku citer lebih kpd kelakar dr seram.... mungkin gak pasal aku dah baca komen org ramai pasal citer nie... jd unsur suspen tu x de. Walau mcm tu pun..... aku tetap enjoy tgk citer nie.... dekat gan jiwa aku sebagai org kg & org perak. Awie sebagai husin mmg best.... hmm.... sebenonye ramai yg best.... johan RL, Shy8, pak uda.... semuanyalah termasuk pemegang watak hantu kak limah & Ummi Nazeera sebagai Che Nin. Dalam kelakar2 citer nie.... ia tetap membuat aku sayu gan kesah che nin & husin... huwaa... sedih. Tahniah la Mamat Khalid.... aku nie bukan la peminat Mamat Khalid sangat coz citer cam Zombie Kg Pisang.... aku tgk gitu2 jer..... citer2 filem die yg lain... aku tgk camtu2 jer. Tapi kalo drama die Rombongan Cik Kiah ke sukan komanwel..... itu mmg aku suke giler.... tgk byk kali pun x jemu. Harap pasnie Mamat Khalid akan hasilkan citer yg x jemu dinonton lagi.

No comments: