Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Thursday, February 24, 2011

Aku menulis bkn kerna nama

Tajuk entry kali nie.... cilok lagu Ramli Sarip.... Aku menulis bkn kerna nama... hehe... aku dah x ingat pun lagu tu camne coz lagu tu mmg lagu lama. Fav artis kakak aku. Tapi ye la.... dua tiga hari nie... aku agak bersemangat utk menulis. Tak tau sebab apa. Jadinye apa ke lagi.... merapu je la kat sini. Ia ibarat sesi meluahkan perasaan. Aku tak kesah pun kalo org tak baca coz aku menulis utk diri aku sendiri. Tapi kalo ada org lain yg baca.... kira bagus la..... mengandaikan mcm aku tak bercakap sorang2. Boleh gitu.


Kebelakangan nie..... aku mmg agak stress la jugak. Nak masuk bulan Mac nie lagi stress. Bila bercakap pasal stress.... selalunya mmg berkait dgn hal keje la. My senior exe gi umrah 2 weeks start minggu depan.... dan pastinya aku agak kelam kelibut time tu..... next month gak.... ada 2 kes aku kena gi court.... satu jd PO..... satu lg kena sapina.... kedua-duanya kat Cameron Highlands lak tu..... pening..... operasi ops lagi..... projek ICC lg.... hmm...jd setiausaha lak tu & interview utk kenaikan pangkat pun dlm Mac nie jugak. Belum lg gan keje aku yg memerlukan aku travel hampir setiap hari.... penatnya.... Rasanye nak je badan aku nie dikerat 14.... huhu.... x larat. Kebiasaannya kalo aku agak stress cam tu.... lepas keje aku layan citer2 yg best kat tv. Tapi tu la.... selepas Lagenda Budak Setan The Series (LBSTS) tamat..... aku x ikuti mana2 tv series pun. La nie aku tgk balik episod LBSTS yg aku suke kat laptop aku nie. Agaknya itu la salah satu sebab kenapa aku tetiba rajin nak menulis dlm blog kot... coz x tau nak buat apa....maklum la selama citer tu on air....aku telah terlebih rajin menjadi pengulas tak bergaji...huhu. Tak pe..... pasnie aku akan sambung taip cerpin 'Sekali aku jatuh cinta' aku yg terbengkalai tu..... Tak denyer aku nak bwk balik keje kat rumah.... keje adalah utk dibuat di tempat keje..... rumah adalah tempat aku berehat & buat sesuatu yg aku suke utk diri aku sendiri.... Hidup kita nie singkat & kita harus nikmatinya sehabis baik kan. Lagipun keje aku yg perlukan aku berurusan dgn ramai org menjadikan aku rasa aku nak nikmati hidup aku sendiri di rumah tanpa gangguan bile lepas habis waktu keje. haha.... teringat kajian Dato Dr Fadzilah Kamsah ttg org yg lahir bulan Jan suke duduk kat rumah tu.... cam betul la jugak. hik2.... Tp aku ada alasan utk itu.


Hmm.... apa lagi yg aku nak tulis ek.... tak tau la. No idea.... hmm... tapi aku ada sesuatu yg aku nak kongsi tentang sesuatu yg aku suke....


TAdaaaaaaaaa


haha.... x de apa2 pun.... cuma lagu Cukup Indah by Aliff Satar.... suke gan lagu nie... best...enjoyzzz



No comments: